#xa_advertising Αποτελέσματα 3ης ημέρας-απαντήσεις εταιρειών

Τα σημερινά αποτελέσματα θα τα αναβαθμίζω live ώστε παράλληλα να γίνεται μια σχετική διαβούλευση.  Παραθέτω τις απαντήσεις στη συνέχεια.

WIND

Αξιότιμη κυρία

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρία WIND Ελλάς αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της.

Σας ευχαριστούμε για την επισήμανση σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα τo λάβουμε σοβαρά υπόψη μας στο μέλλον.

Με εκτίμηση,

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Υπηρεσιών Σταθερής

WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.Β.Ε.

2η απάντηση σε άλλο χρήστη απο την ίδια εταιρία με bold το συγκεκριμένο σημείο.

Αξιότιμε κύριε,

Η WIND Ελλάς έχει προαγοράσει διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ όπως και σε άλλα ΜΜΕ, ο οποίος κατανέμεται στη διάρκεια του προγράμματος των καναλιών με βάση τις χρονικές ζώνες και ανεξάρτητα από το περιεχόμενο των εκπομπών που προβάλλονται, για το οποίο δε φέρει καμία ευθύνη. Για όποιο παράπονο σχετικά με τα περιεχόμενα των εκπομπών θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο κανάλι.

Με εκτίμηση,

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

WIND Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ

Coca-Cola Τρία Έψιλον

Καλησπέρα σας, 

Σας ευχαριστούμε πολύ που μοιραστήκατε τον προβληματισμό σας μαζί μας. 
Σε σχέση με το θέμα που θίξατε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Coca Cola δεν υποστηρίζει πολιτικά κόμματα και παρατάξεις ούτε υιοθετεί πολιτικές θέσεις. Η μοναδική σχέση και σύνδεση που καλλιεργούμε στα 44 χρόνια της παρουσίας μας στην Ελλάδα, είναι η σχέση μας με τον καταναλωτή.
Ως είθισται στη διαφημιστική αγορά, το διαφημιστικό μας πλάνο καταρτίζεται μήνες πριν. Ως εκ τούτου, θα θέλαμε να καταστεί σαφές ότι η προβολή του ονόματός μας στην συγκεκριμένη εκπομπή «Ελεύθερος Σκοπευτής» στον Τηλεοπτικό Σταθμό ΣΚΑΙ είναι αποτέλεσμα διαφημιστικού πλάνου που καταρτίστηκε σε χρονική περίοδο κατά την οποία μας ήταν αδύνατο να γνωρίζουμε το περιεχόμενο της εν λόγω εκπομπής. Επίσης, θεωρούμε απαραίτητο να διευκρινίσουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν είμαστε χορηγοί της συγκεκριμένης εκπομπής. Η εμφάνιση του ονόματός μας στην οθόνη των χορηγών αποτελεί τυπική υποχρέωση του εκάστοτε καναλιού για καταγραφή όλων των διαφημιζομένων στο διαφημιστικό διάλειμμα στην επονομαζόμενη «καρτέλα χορηγίας».
Για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις σχετικά με το περιεχόμενο εκπομπών, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο κανάλι. 
Λυπούμαστε που υπήρξε αυτή η λανθασμένη εντύπωση, ωστόσο θελήσαμε να αποσαφηνίσουμε την κατάσταση, προς αποκατάσταση της αλήθειας.

Με εκτίμηση,
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας
Coca-Cola Τρία Έψιλον

Π.Παπαδοπουλος ΑΕΒΕ

Η εταιρεία «ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.», αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ, με σκοπό την προβολή των προϊόντων της. Το κριτήριο με το οποίο πραγματοποιείται η επιλογή των εκπομπών κατά τις οποίες προβάλλεται το διαφημιστικό μας μήνυμα, είναι η υψηλή τους τηλεθέαση και όχι το περιεχόμενο αυτών, το οποίο δεν ανακοινώνεται εκ των προτέρων από τονΤηλεοπτικό Σταθμό.

Η εταιρεία μας δεν αποτελεί χορηγό της εκπομπής «Ελεύθερος Σκοπευτής», δεν ήταν ενημερωμένη για το περιεχόμενο και για τους προσκεκλημένους αυτής και  σε καμία περίπτωση δεν ταυτίζεται με τις απόψεις που διατυπώθηκαν κατά τη διάρκειά της.

Εν κατακλείδι, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επισήμανσή σας, λυπούμαστε για την αναστάτωση που προκλήθηκε και σας διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας το γεγονός.

Με εκτίμηση,

Για την εταιρεία

Παντελής Παπαδόπουλος Α.Ε.Β.Ε.

NOVARTIS

Αγαπητοί Κύριοι,

Η Novartis Hellas ΑΕΒΕ, αγοράζει τηλεοπτικό  διαφημιστικό χρόνο στο κανάλι ΣΚΑΙ, όπως και σε άλλα τηλεοπτικά κανάλια, για την προβολή προϊόντων της στα διαφημιστικά διαλείμματα.

Σε καμία περίπτωση δεν γνωρίζει το ακριβές περιεχόμενο της εκάστοτε εκπομπής και τους προσκεκλημένους της, αλλά τη γενική κατηγορία της εκπομπής (δημοσιογραφική, οικογενειακή σειρά κλπ).  Σε καμία περίπτωση δε,  δεν ταυτίζεται με τις θέσεις που προβάλλονται σε κάθε εκπομπή.

Σας ευχαριστούμε για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας και έχουμε επικοινωνήσει με τη διαφημιστική εταιρεία μας.

Με εκτίμηση,

ΑΒ Βασιλόπουλος

abv

Ηλεκτρονική Αθηνών

Καλησπέρα σας,
H εταιρεία μας αγοράζει χρόνο απο τα κανάλια, μέσω ενός media shop με βάση τη σχέση θεαματικότητας/τιμής, χωρίς τις περισσότερες φορές, να γνωρίζει πάντα τις ζώνες που θα παίξει το τηλεοπτικό σποτ. 
Είναι προφανές οτι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το περιεχόμενο των εκπομπών που διαφημιζόμαστε και εξυπακούεται οτι δεν υιοθετούμε, όλα όσα εμφανίζονται στις εκπομπές που προβάλετε το διαφημιστικό σποτ.
Mercedes Benz Hellas
Αγαπητή κυρία
σας ευχαριστούμε πολύ για την επικοινωνία και τα σχόλιά σας.
Η Mercedes-Benz Ελλάς ΑΕΕ αγόρασε τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο στο κανάλι
ΣΚΑΪ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο και τους προσκεκλημένους της εκπομπής.Σας διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε λάβει υπόψη τις παρατηρήσεις σας.
Με εκτίμηση,
Βερόπουλος

Αξιότιμοι κύριοι/ κυρίες,

Σε απάντηση του ερωτημάτός σας σχετικά με τη διαφήμισή μας στην εκπομπή Ελεύθερος Σκοπευτής που προβλήθηκε την προηγούμενη Κυριακή, θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
Το πλάνο τηλεοπτικής διαφήμισης καταρτίζεται από την διαφημιστική μας εταιρεία αρκετές ημέρες νωρίτερα και με βάση τηλεοπτικές ζώνες και κοινά και όχι συγκεκριμένες εκπομπές. Είναι σαφές ότι κατά την ώρα κατάρτισης του πλάνου δεν είναι γνωστό το περιεχόμενο των εκπομπών αυτών. Ως εκ τούτου η διαφημιστική μας παρουσία σε αυτές δεν σημαίνει ότι επικροτούμε το περιεχόμενό τους.

Με την ευκαιρία θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που είχατε την καλοσύνη να μας απευθύνετε άμεσα και επώνυμα το ερώτημά σας δίνοντας μας την ευκαιρία να διευκρινίσουμε τη θέση μας και σας βεβαιώνουμε ότι θα το λάβουμε υπόψη στον μελλοντικό προγραμματισμό μας.

Με εκτίμηση,
Αφοί Βερόπουλοι Α.Ε.Β.Ε.

OTE

Αγαπητοί,

Σχετικά με την ανάρτησή σας για τη διαφήμιση εταιρειών σε εκπομπή  στο ΣΚΑΪ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρεία μας δεν γνώριζε ούτε το περιεχόμενο ούτε τη σύνθεση του πάνελ της εκπομπής που προβλήθηκε η διαφήμισή μας, όπως πολύ συχνά συμβαίνει με τον προγραμματισμό της διαφημιστικής μας προβολής.

Είναι σύνηθες να είμαστε ενήμεροι για την εκπομπή στην οποία προβάλλεται μια διαφήμισή μας, αλλά υπάρχει και μεγάλη πιθανότητα να μη γνωρίζουμε είτε γιατί κάτι αλλάζει στον προγραμματισμό των καναλιών βάσει επικαιρότητας είτε γιατί η αγορά του εν λόγω τηλεοπτικού χρόνου έγινε τελευταία στιγμή.

Να προσθέσουμε ότι στην περίπτωση σχεδόν όλων των ζωντανών δημοσιογραφικών ειδησεογραφικών μεταδόσεων, το αντικείμενο συζήτησης και οι προσκεκλημένοι δεν μας κοινοποιούνται.

Σε κάθε περίπτωση σας ευχαριστούμε θερμά για την επισήμανσή σας την οποία και έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας.

Γραφείο Τύπου ΟΤΕ

Αθηναϊκή Ζυθοποιια

Απάντηση από Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αγοράζει διαφημιστικό χρόνο βάσει των μετρήσεων τηλεθέασης,χωρίς να είναι σε θέση να γνωρίζει εκ των προτέρων την εκάστοτε θεματολογία των τηλεοπτικών εκπομπών.
Σίγουρα, ούτε επιβραβεύει ούτε παρεμβαίνει στο περιεχόμενο των εκπομπών αυτών.
Σε κάθε περίπτωση, σας ευχαριστούμε που μας θέσατε το ζήτημα, το όποιο έχουμε λάβει ήδη υπόψη μας για το μέλλον.

Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε.

BSH

Αξιότιμη κα,

Η BSH Οικιακές Συσκευές ΑΒΕ, αγόρασε τηλεοπτικό  διαφημιστικό χρόνο στο  κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της ώστε έγκαιρα να αποσυρθεί το σχετικό διαφημιστικό σποτ.
Σας ευχαριστούμε για την επισήμανση σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη  το έχουμε λάβει  σοβαρά υπόψη μας .

Με φιλικούς χαιρετισμούς

 

Leroy Merlin

Καλησπέρα σας,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε επίσημα ότι ουδεμία σχέση έχουμε με την υποστήριξη πολιτικών κομμάτων μέσω διαφημιστικών καμπανιών.

Ως διαφημιζόμενοι στο ελληνικό σκηνικό των Media σχεδιάσαμε τη διαφημιστική μας εκστρατεία
με βάση τη μέγιστη αποτελεσματικότητα που μπορεί να μας αποφέρει, επιλέγοντας εκπομπές με υψηλή τηλεθέαση βάση των επίσημων στοιχείων της AGB και των δημοσιεύσεων των καναλιών.

Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τη θεματολογία της εκάστοτε εκπομπής στην οποία θα τοποθετήσουμε διαφημιστικά το τηλεοπτικό μας σποτ.
Ακόμα και αν προσπαθήσουμε να ενημερωθούμε εκ των προτέρων για τη θεματολογία της εκάστοτε εκπομπής,
σε καμία περίπτωση δεν είναι εφικτό να ξέρουμε το περιεχόμενο, τους καλεσμένους, τις τηλεφωνικές παρεμβάσεις αλλά και την έκβαση της κάθε συζήτησης.

Σας ευχαριστούμε πολύ για το email σας και θα το λάβουμε υπόψη μας στο βαθμό που μας επιτρέπει ο χειρισμός της διαφημιστικής αγοράς.

Με εκτίμηση,
Τμήμα Μαρκετινγκ
Leroy Merlin

About these ads

30 comments

  1. onesqueakingmouse

    Έστειλα σε Heineken, Leroy Merlin, Γερμανό, Οικοενέργεια και Ηλεκτρονική. Απ αυτούς μόνο η Leroy Merlin απάντησε με το ίδιο κείμενο που έχει ήδη αναρτηθεί και μάλιστα σήμερα 17/4, με αρκετή καθυστέρηση. Οι υπόλοιποι ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

  2. cyberella74

    Στέλνω απαντήσεις που έλαβα χθες από Ελαΐδα και ΟΤΕ.

    Αγαπητέ Κύριε / Αγαπητή Κυρία,

    Σας ευχαριστούμε θερμά για τις επισημάνσεις που συμπεριλάβατε στο μήνυμα το οποίο μας αποστείλατε, και όπως κάθε επικοινωνία με τους καταναλωτές μας, το λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας.

    Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι ο προγραμματισμός της προβολής μας σε όλα τα κανάλια δεν βασίζεται στην επιλογή εκπομπών αλλά ζωνών( χρονικά διαστήματα στη διάρκεια της ημέρας) και γίνεται πολύ νωρίτερα από την τελική διαμόρφωση του τηλεοπτικού προγράμματος. Ως εκ τούτου, ουδεμία γνώση λαμβάνουμε ούτε και είναι πρακτικά εφικτό να λαμβάνουμε γνώση σχετικά με το περιεχόμενο και τη θεματολογία της εκάστοτε εκπομπής. Είναι δε προφανές ότι η εμφάνιση διαφημιστικών σποτ της εταιρίας μας στα διαλείμματα δεν αποτελεί σε καμιά περίπτωση επιλογή στήριξης του περιεχομένου της οποιασδήποτε εκπομπής και γίνεται με βάση τα στατιστικά και εμπορικά στοιχεία (τηλεθέασης, του κοινού –στόχου κλπ), τα οποία μας διαθέτει ο κλάδος της αγοράς χρόνου στα ΜΜΕ.

    Επισημαίνουμε επίσης ότι η εταιρία μας δεν αποτελεί χορηγό της συγκεκριμένης εκπομπής του ΣΚΑΪ. Η κάρτα που εμφανίζεται στο τέλος της εκπομπής, όπως και σε κάθε εκπομπή και κάθε σταθμό, είναι η κάρτα με τα ονόματα όλων των εταιριών – προϊόντων που προβλήθηκαν με διαφημιστικό σποτ κατά τη διάρκειά της, απλώς η ορολογία «κάρτα χορηγίας» έχει νομικά παγιωθεί χωρίς να εκφράζει την ειδοποιό διαφορά της ενέργειας στη συγκεκριμένη περίπτωση, δημιουργώντας λανθασμένες εντυπώσεις.

    Με εκτίμηση,
    Τμήμα Εταιρικής Επικοινωνίας ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas Α.Ε.

    ________________

    Αγαπητή κυρία cyber,

    Ευχαριστούμε για το e-mail και τα σχόλια σας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρεία μας δεν γνώριζε ούτε το περιεχόμενο ούτε τη σύνθεση του πάνελ της εκπομπής που προβλήθηκε η διαφήμισή μας, όπως πολύ συχνά συμβαίνει με τον προγραμματισμό της διαφημιστικής μας προβολής. Είναι σύνηθες να είμαστε ενήμεροι για την εκπομπή στην οποία προβάλλεται μια διαφήμισή μας, αλλά υπάρχει και μεγάλη πιθανότητα να μη γνωρίζουμε είτε γιατί κάτι αλλάζει στον προγραμματισμό των καναλιών βάσει επικαιρότητας είτε γιατί η αγορά του εν λόγω τηλεοπτικού χρόνου έγινε τελευταία στιγμή. Να προσθέσουμε ότι στην περίπτωση σχεδόν όλων των ζωντανών δημοσιογραφικών ειδησεογραφικών μεταδόσεων, το αντικείμενο συζήτησης και οι προσκεκλημένοι δεν μας κοινοποιούνται.
    Σε κάθε περίπτωση σας ευχαριστούμε θερμά για την επισήμανσή σας την οποία και έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας.

    Για τη Δ/νση Εξυπηρέτησης Πελατών
    Με εκτίμηση,
    Μαρία Παπαϊωάννου
    Τηλ: 2106333071

  3. Ρένα Μυγδάλη

    Απάντηση από ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas A.E.‏

    Αγαπητέ Κύριε / Αγαπητή Κυρία,

    Σας ευχαριστούμε θερμά για τις επισημάνσεις που συμπεριλάβατε στο μήνυμα το οποίο μας αποστείλατε, και όπως κάθε επικοινωνία με τους καταναλωτές μας, το λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας.

    Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι ο προγραμματισμός της προβολής μας σε όλα τα κανάλια δεν βασίζεται στην επιλογή εκπομπών αλλά ζωνών( χρονικά διαστήματα στη διάρκεια της ημέρας) και γίνεται πολύ νωρίτερα από την τελική διαμόρφωση του τηλεοπτικού προγράμματος. Ως εκ τούτου, ουδεμία γνώση λαμβάνουμε ούτε και είναι πρακτικά εφικτό να λαμβάνουμε γνώση σχετικά με το περιεχόμενο και τη θεματολογία της εκάστοτε εκπομπής. Είναι δε προφανές ότι η εμφάνιση διαφημιστικών σποτ της εταιρίας μας στα διαλείμματα δεν αποτελεί σε καμιά περίπτωση επιλογή στήριξης του περιεχομένου της οποιασδήποτε εκπομπής και γίνεται με βάση τα στατιστικά και εμπορικά στοιχεία (τηλεθέασης, του κοινού –στόχου κλπ), τα οποία μας διαθέτει ο κλάδος της αγοράς χρόνου στα ΜΜΕ.

    Επισημαίνουμε επίσης ότι η εταιρία μας δεν αποτελεί χορηγό της συγκεκριμένης εκπομπής του ΣΚΑΪ. Η κάρτα που εμφανίζεται στο τέλος της εκπομπής, όπως και σε κάθε εκπομπή και κάθε σταθμό, είναι η κάρτα με τα ονόματα όλων των εταιριών – προϊόντων που προβλήθηκαν με διαφημιστικό σποτ κατά τη διάρκειά της, απλώς η ορολογία «κάρτα χορηγίας» έχει νομικά παγιωθεί χωρίς να εκφράζει την ειδοποιό διαφορά της ενέργειας στη συγκεκριμένη περίπτωση, δημιουργώντας λανθασμένες εντυπώσεις.

    Με εκτίμηση,
    Τμήμα Εταιρικής Επικοινωνίας ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas Α.Ε.

  4. Pingback: #Timeliners_ads 15.04.13 και kudos στα @ABVassilopoulos | Timeliners
  5. Viper

    Καμμιά από τις διαφηιζόμενες εταιρίες δεν λέει ότι “δεν θα ξαναδιαφημισθεί” στον Τράγκα, λένει απλώς ότι δεν είναι “χορηγοί” της συγκεκριμένης εκπομπης αλλά διαφημιζόμενοι. Να είσθε περισσότερο προσεκτικοί και λιγότερο… “πιασάρηδες” στούς τίτλους.

    • Viper

      λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπ’ όψιν μας την παρατήρησή σας” – “Θα τo λάβουμε σοβαρά υπόψη μας στο μέλλον” – “σας διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας το γεγονός” – “το έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας και έχουμε επικοινωνήσει με τη διαφημιστική εταιρεία μας” – “Σας διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε λάβει υπόψη τις παρατηρήσεις σας” – .”θα το λάβουμε υπόψη στον μελλοντικό προγραμματισμό μας’ κτλ. Είναι προφανές πράγματι ότι το εμπορικό τμήμα του σκαι δεν εχει να φοβαται τίποτα…

  6. rebeloskilo

    Παντως ο “Βερος Ελληνας” πουλαει πατριωτισμο τελευταια και αυτο τον καθιστα ελαφρως υποπτο για σχεση με τα ζωα. Μακαρι να εννοουν αυτα που γραφουν…

  7. Αρχειοφύλακς

    Γκουγκλίστε τα ναζιστοειδή
    “Έλληνες Εθνικιστές, μποϋκοτάζ στα σούπερ μάρκετ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ”

  8. ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ, ΓΑΜΩ ΤΟ ΥΠΟΠΤΟ ΜΟΥΣΙ ΣΑΣ… ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ ΘΑ ΖΗΛΕΥΕ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΣΑΣ.. ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ…

  9. Έφη Γιαννοπούλου

    Ας προσθέσω κι εγώ κάποια πράγματα στην ενημέρωση: Εμείς στείλαμε ένα μέιλ την Παρασκευή σε όσες διευθύνσεις μας είχε δώσει το ypopto mousi, δηλαδή όχι στις εταιρείες που έχουν μόνο ηλεκτρονική φόρμα στο σάιτ τους και όχι διεύθυνση μέιλ. Το μέιλ αυτό είχε 146 υπογραφές. Και με δεδομένες τις απαντήσεις ορισμένων που είχαν δημοσιευτεί εδώ άλλαξα λίγο το αρχικό κείμενο προσθέτοντας αυτή τη φράση: “Γνωρίζουμε βέβαια ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν επιλέγετε εσείς την εκπομπή στην οποία θα διαφημιστείτε και αντιλαμβανόμαστε πως η παρουσία σας εκεί δεν σημαίνει ότι συμμερίζεστε τις απόψεις που αυτή προωθεί. Ωστόσο σας ζητάμε να κάνετε μια επιπλέον χειρονομία, να δηλώσετε δηλαδή στη διαφημιστική σας ή στο κανάλι ότι ΔΕΝ επιθυμείτε να διαφημίζεστε στη συγκεκριμένη εκπομπή, ακριβώς επειδή προβάλλει απόψεις που απέχουν από το κοινώς αποδεκτό μέσα σε μια σύγχρονη δημοκρατική κοινωνία”. Λάβαμε απαντήσεις από τους εξής: Coca-Cola 3E, Fiat, Novartis, Καραμολέγκος, Μελισσοκομική Δωδεκανήσου, Παντελής Παπαδόπουλος ΑΕΒΕΕ, Ομιλος Σφακιανάκη. Όλες ήταν οι τυποποιημένες απαντήσεις που έχετε ποστάρει κι εσείς. Στο μεταξύ οι υπογραφές έχουν γίνει 190 και αυτό που θα κάνουμε είναι να μαζέψουμε όσες περισσότερες μπορούμε μέχρι τη Δευτέρα και να ξαναστείλουμε ένα μέιλ με βάση τους διαφημιζόμενους αυτής της Κυριακής.
    Αυτά είχα να σας πω λοιπόν.
    Έφη

    • BALE TO MOYSI ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ.

      ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΑΣ ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ ΓΑΜΩ ΤΑ ΓΚΟΥΛΑΓΚ ΣΑΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΚΑΡΙΟΛΕΣ, ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ

  10. Xanadu

    παιδια σορυ αλλα ολα αυτα ειναι λιγο μαλακιες, απαντησεις επιπεδου “δεν ξεραμε” και κουραφεξαλα…. στα αρχιδια τους κιολας γιατι οπως δηλωνουν τηλεοπτικο χρονο αγοραζουν αναλογα με τις μετρησεις, και οι φασιστες για λογους που ανταποκρινονται στο κοινο αισθημα περι κουραδομαγκιασης, πουλανε…

    οι καπιταλιστες και τα τσιρακια τους στηριζουν αυτο το οποιο συμφερει την τσεπη τους και αν δεν την στηριζει ο φασισμος τοτε ποιος; η εκπομπη του τραγκα ουτως ή αλλως ειναι απο πανω μεχρι κατω μια ρατσιστικη εθνικιστικη προπαγανδα επιπεδου Στοχου, δεν χρειαζονταν να κουβαλησει τις κινουμενες κουραδες στο στουντιο για να το μαθουμε, αν δεν θελανε να προμοταρουν τετοιες εκπομπες θα το ειχαν κανει ηδη

    απλα ως γνησιοι καπιταλιστες στα αρχιδια τους

    • Vanilla

      νταξ’ αλλα η αντικειμενικότητα του αρθρου συμφωνα με την ιδια την πηγη ειναι υπο αμφισβητηση “The neutrality of this article is disputed. Relevant discussion may be found on the talk page. Please do not remove this message until the dispute is resolved. (August 2010)”

  11. cyberella74

    Απάντηση από Αθηναϊκή Ζυθοποιία

    Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας.
    Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αγοράζει διαφημιστικό χρόνο βάσει των μετρήσεων τηλεθέασης,χωρίς να είναι σε θέση να γνωρίζει εκ των προτέρων την εκάστοτε θεματολογία των τηλεοπτικών εκπομπών.
    Σίγουρα, ούτε επιβραβεύει ούτε παρεμβαίνει στο περιεχόμενο των εκπομπών αυτών.
    Σε κάθε περίπτωση, σας ευχαριστούμε που μας θέσατε το ζήτημα, το όποιο έχουμε λάβει ήδη υπόψη μας για το μέλλον.

    Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε.

  12. cyberella74

    Απάντηση από Παπαδόπουλος

    Αξιότιμη κυρία Cyber,

    Η εταιρεία «ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.», αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ, με σκοπό την προβολή των προϊόντων της. Το κριτήριο με το οποίο πραγματοποιείται η επιλογή των εκπομπών κατά τις οποίες προβάλλεται το διαφημιστικό μας μήνυμα, είναι η υψηλή τους τηλεθέαση και όχι το περιεχόμενο αυτών, το οποίο δεν ανακοινώνεται εκ των προτέρων από τον Τηλεοπτικό Σταθμό.

    Η εταιρεία μας δεν αποτελεί χορηγό της εκπομπής «Ελεύθερος Σκοπευτής», δεν ήταν ενημερωμένη για το περιεχόμενο και για τους προσκεκλημένους αυτής και σε καμία περίπτωση δεν ταυτίζεται με τις απόψεις που διατυπώθηκαν κατά τη διάρκειά της.

    Εν κατακλείδι, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επισήμανσή σας, λυπούμαστε για την αναστάτωση που προκλήθηκε και σας διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας το γεγονός.

    Με εκτίμηση,

    Για την εταιρεία
    Παντελής Παπαδόπουλος Α.Ε.Β.Ε.

    Μαρίνα Νικολάου Βογιατζή
    Νομική Σύμβουλος

    Π. Παπαδόπουλος Α.Ε.Β.Ε.
    Λεωφόρος Αθηνών 92
    104 42 ΑΘΗΝΑ
    Τηλ. : (+30) 210 5193100
    Φαξ : (+30) 210 5193105
    E-mail: info@papadopoulos.com.gr

  13. photaki (@ephotaki)

    εγραψα αυτο ως απαντηση στην απογοητευτική απαντηση της κοκα-κολα, αλλα με μπλοκαρανε… :-(

    ‘Αγαπητοι/ες κύριοι/ιες

    Σας ευχαριστώ που μπηκατε στον κοπο να μου απαντησετε, ομως πρεπει να σας πω οτι δεν υπαρχει λανθασμένη εντυπωση απο την πλευρα μου και η απαντηση σας στο θέμα δεν ειναι ικανοποιητική. Ενδεχομένως εσεις να εχετε μπερδευτει καπως… Διαφημιζεστε σε ενα καναλι που εχει γινει πλατφορμα προώθησης ναζιστικού λόγου. Αυτο ειναι προβλημα δικο σας! Μπορει να μην ξερατε, αλλα τωρα που ξερετε τι θα κανετε γι αυτο; Εσεις πρεπει να ζητησετε διευκρινισεις απο τον ΣΚΑΙ για το ποτε διαφημιζει τα προϊοντα σας και να δωσετε σαφεις εντολές να μην ξαναχρησιμοποιηθει το ονομα της εταιρείας σας ως χορηγός σε εκπομπες του κ. Τραγκα ή να μην ξαναδιαφημιστειτε στον ΣΚΑΙ καθόλου! Αυτό ειναι δικη σας υποχρεωση (εφ’ οσον δεν συμφωνειτε με τις ναζιστικές αποψεις της Χ.Α.) καθως το διαφημιστικό budget είναι δικό σας και το διαχειριζεστε οπως θελετε.
    Εγω απο την πλευρά μου μπορώ να κλεισω την τηλεόραση και να μην βλέπω Σκαι και κατ’ επεκταση τις διαφημισεις σας, να μην ξανα-αγορασω κοκα-κολα (υπαρχει και η Pepsi) και να ενημερωσω φιλους και γνωστους για την αμφιλεγομενη σταση σας. Και αυτο θα κανω!

    Εφη’

      • τμειμα πσοιχηκις ιγιας

        Εγώ που παράγω ηρεμιστικά υπόθετα σε σχήμα σβάστικας (συνιστώνται για νεοναζί “εθνικιστές”) μπορώ να διαφημιστώ στον Τράγκα?

  14. Αφοί Βερόπουλοι Α.Ε.Β.Ε.

    Αξιότιμοι κύριοι/ κυρίες,

    Σε απάντηση του ερωτημάτός σας σχετικά με τη διαφήμισή μας στην εκπομπή Ελεύθερος Σκοπευτής που προβλήθηκε την προηγούμενη Κυριακή, θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
    Το πλάνο τηλεοπτικής διαφήμισης καταρτίζεται από την διαφημιστική μας εταιρεία αρκετές ημέρες νωρίτερα και με βάση τηλεοπτικές ζώνες και κοινά και όχι συγκεκριμένες εκπομπές. Είναι σαφές ότι κατά την ώρα κατάρτισης του πλάνου δεν είναι γνωστό το περιεχόμενο των εκπομπών αυτών. Ως εκ τούτου η διαφημιστική μας παρουσία σε αυτές δεν σημαίνει ότι επικροτούμε το περιεχόμενό τους.

    Με την ευκαιρία θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που είχατε την καλοσύνη να μας απευθύνετε άμεσα και επώνυμα το ερώτημά σας δίνοντας μας την ευκαιρία να διευκρινίσουμε τη θέση μας και σας βεβαιώνουμε ότι θα το λάβουμε υπόψη στον μελλοντικό προγραμματισμό μας.

    Με εκτίμηση,
    Αφοί Βερόπουλοι Α.Ε.Β.Ε.

  15. κοκκινομπαλονι

    η κοκακολα βεβαια δε με αφησε να της στειλο δευτερο μέιλ! μπλοκ για παντα

      • BALE TO MOYSI ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ.

        ΠΙΕΣ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙΣ.

    • LONELY_BOY

      Kι εμένα μου ήρθε μνμ “mailbox unavailable” αλλά προφανώς έχει τιγκάρει ο server τους από emails! Δε μπορούν να μπλοκάρουν όλα τα email adresses γιατί απλά δεν ξέρουν ποιοι μπορεί να τους στέλνουν μηνύματα για αυτό το λόγο. Οπότε τεχνικό το πρόβλημα!

  16. cyberella74

    Αγαπητή Κυρία “Cyber”,

    Η Novartis Hellas ΑΕΒΕ, αγοράζει τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο στο κανάλι ΣΚΑΙ, όπως και σε άλλα τηλεοπτικά κανάλια, για την προβολή προϊόντων της στα διαφημιστικά διαλείμματα.
    Σε καμία περίπτωση δεν γνωρίζει το ακριβές περιεχόμενο της εκάστοτε εκπομπής και τους προσκεκλημένους της, αλλά τη γενική κατηγορία της εκπομπής (δημοσιογραφική, οικογενειακή σειρά κλπ).
    Σε καμία περίπτωση δε, δεν ταυτίζεται με τις θέσεις που προβάλλονται σε κάθε εκπομπή.

    Σας ευχαριστούμε για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας και έχουμε επικοινωνήσει με τη διαφημιστική εταιρεία μας.

    Με εκτίμηση,

    Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης
    Διευθυντής Επικοινωνίας Novartis Hellas

  17. s3rk0 (@anarresti)

    απο Μελισσοκομική Δωδεκανήσου

    • Η διαφήμιση για το Μελεκούνι, παραδοσιακό γλυκό της Ρόδου , δεν καθορίζεται από εμάς, αλλά από διαφημιστική εταιρία . Είναι τυχαία η επιλογή εκπομπών προβολής της διαφήμισης και μόνο ένα σποτ έπεσε στη ζώνη της προαναφερόμενης εκπομπής .
    • Δεν έχει προγραμματιστεί άλλη διαφημιστική εμφάνιση στη συγκεκριμένη εκπομπή.
    Έτσι και αλλιώς είμαστε μια μικρή Ελληνική επιχείρηση από την επαρχία χωρίς ιδιαίτερη δυνατότητα προβολής. Λυπούμαστε που βρεθήκαμε στη θέση να απολογούμεθα , αλλά δεν είμαστε υπεύθυνοι σε καμία περίπτωση για το περιεχόμενο των εκπομπών.

    με εκτίμηση
    Νίκος Ρέτσας

    Α.Ε.Β.Ε.
    Ρόδος, Δωδεκάνησα

  18. fictionalities

    από coca-cola μόλις

    Αγαπητή κυρία XYZ,

    Σας ευχαριστούμε πολύ που μοιραστήκατε τον προβληματισμό σας μαζί μας.
    Σε σχέση με το θέμα που θίξατε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Coca Cola δεν υποστηρίζει πολιτικά κόμματα και παρατάξεις ούτε υιοθετεί πολιτικές θέσεις. Η μοναδική σχέση και σύνδεση που καλλιεργούμε στα 44 χρόνια της παρουσίας μας στην Ελλάδα, είναι η σχέση μας με τον καταναλωτή.
    Ως είθισται στη διαφημιστική αγορά, το διαφημιστικό μας πλάνο καταρτίζεται μήνες πριν. Ως εκ τούτου, θα θέλαμε να καταστεί σαφές ότι η προβολή του ονόματός μας στην συγκεκριμένη εκπομπή «Ελεύθερος Σκοπευτής» στον Τηλεοπτικό Σταθμό ΣΚΑΙ είναι αποτέλεσμα διαφημιστικού πλάνου που καταρτίστηκε σε χρονική περίοδο κατά την οποία μας ήταν αδύνατο να γνωρίζουμε το περιεχόμενο της εν λόγω εκπομπής. Επίσης, θεωρούμε απαραίτητο να διευκρινίσουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν είμαστε χορηγοί της συγκεκριμένης εκπομπής. Η εμφάνιση του ονόματός μας στην οθόνη των χορηγών αποτελεί τυπική υποχρέωση του εκάστοτε καναλιού για καταγραφή όλων των διαφημιζομένων στο διαφημιστικό διάλειμμα στην επονομαζόμενη «καρτέλα χορηγίας».
    Για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις σχετικά με το περιεχόμενο εκπομπών, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο κανάλι.
    Λυπούμαστε που υπήρξε αυτή η λανθασμένη εντύπωση, ωστόσο θελήσαμε να αποσαφηνίσουμε την κατάσταση, προς αποκατάσταση της αλήθειας.

    Με εκτίμηση,
    Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας
    Coca-Cola Τρία Έψιλον

  19. vili_cool (@vili_cool)

    Αξιότιμε κύριε / κυρία,
    Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας.
    Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως το πλάνο αγοράς τηλεοπτικού χρόνου της εταιρείας μας, καταρτίζεται σε μηνιαία βάση, χωρίς να γνωρίζουμε την ειδική θεματολογία των εκπομπών.
    Ειδικότερα, πρόκειται για ένα μηνιαίο πλάνο προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων, το οποίο καταρτίζεται σε συνεργασία με τις εκάστοτε συνεργαζόμενες διαφημιστικές εταιρίες (δεν έχουμε απευθείας επαφή με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης) και ως εκ τούτου, δε θα μπορούσαμε να γνωρίζουμε την ακριβή θεματολογία κάθε εκπομπής.
    Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επικοινωνία σας μαζί μας και θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπ’ όψιν μας την παρατήρησή σας.

    Παραμένουμε στη διάθεσή σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση.

    Με εκτίμηση,

    Εξυπηρέτηση Καταναλωτών

    Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος ΑΕ

    Θέση Τζήμα, Κορωπί

    ‘ 2106620684

    7 2106694204

    - customerservice@karamolegos-bkr.gr

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s