#bloodstrawberries – απαντήσεις σούπερ μάρκετ

Update: Έχουμε σηκώσει site στο http://bloodstrawberries.wordpress.com το οποίο θα εμπλουτίζουμε με σχετικό υλικό για το περιστατικό και τη δράση. Απο εδώ και στο εξής θα ενημερώνουμε εκεί. Για παρατηρήσεις σχόλια κλπ χρησιμοποιείστε την φόρμα επικοινωνίας. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τη μέχρι τώρα συμμετοχή.

 

Μετά τα mails χρηστών που έχουν ήδη φύγει εδώ και περίπου 15 λεπτά έχουμε τις πρώτες απαντήσεις τις οποίες σας παραθέτω παρακάτω:

ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ

Κύριε,

Μετά το απάνθρωπο και αποτρόπαιο γεγονός, έχουμε διακόψει προσωρινά τη συνεργασία μας με την εν λόγω εταιρία, μέχρι να διευκρινιστούν πλήρως οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το περιστατικό. 

Σας ευχαριστώ που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

Για την Χαλκιαδάκης Α.Ε.

ΜΕΤRO

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Σε απάντηση του ερωτήματός σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές σε φράουλες, τόσο σε εμάς όσο και σε πολλές άλλες αλυσίδες, είναι η εταιρεία Βαγγελάτος ΑΕ. Ο εν λόγω προμηθευτής διαθέτει μια μικρή παραγωγή σε φράουλες, η οποία όμως δεν επαρκεί για να καλύψει όλες τις ανάγκες των πελατών του. Για το λόγο αυτό, προμηθεύεται κάποιες ποσότητες και από άλλους μικρότερους παραγωγούς.
Το συγκεκριμένο συμβάν στη Μανωλάδα Ηλείας συνέβη με έναν από αυτούς τους συνεργάτες του, με τον οποίο μας έχει διαβεβαιώσει ότι θα διακόψει άμεσα την οποιαδήποτε συνεργασία.
 
Ο ίδιος μάλιστα σκοπεύει να δημοσιοποιήσει το θέμα και στα ΜΜΕ, ώστε να μην υπάρχει καμία περαιτέρω αμφιβολία ότι ο ίδιος δεν είχε καμία ανάμειξη στο συμβάν.
 
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
 
 
Για τη METRO Α.Ε.Β.Ε.
2η απάντηση

Αγαπητή κύρια,

Ενημερωθήκαμε για τα δυσάρεστα γεγονότα στη Μανωλάδα, όπως όλοι από τα ΜΜΕ και με μεγάλη ανησυχία παρακολουθούμε τις εξελίξεις και τις σχετικές έρευνες της Αστυνομίας για την εξιχνίαση της αλήθειας.
Ως Ελληνική εταιρεία που συνεργάζεται χρόνια με παραγωγούς από όλη την Ελλάδα, καταδικάζουμε κάθε είδους πρακτικές βίας και εκμετάλλευσης προς κάθε κατεύθυνση και εκφράζουμε την έντονη αποδοκιμασία και τον αποτροπιασμό μας για όλα όσα συνέβησαν.
Βασική Αρχή μας είναι να επιλέγουμε τους προμηθευτές και τους συνεργάτες μας με γνώμονα όχι μόνο την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων τους, αλλά και το ηθικό και κοινωνικό τους ανάστημα. Αυτήν την αρχή μας θα τηρήσουμε απαρέγκλιτα και σε αυτήν την περίπτωση.
Παρακολουθούμε προσεκτικά και περιμένουμε τις ανακοινώσεις και τα συμπεράσματα των ερευνών των αρχών για το θέμα, ωστόσο για λόγους αρχής, διακόπτουμε άμεσα τη συνεργασία με τον εν λόγω προμηθευτή έως ότου εξακριβωθεί τι ακριβώς έχει συμβεί.

Φιλικά,

ΟΚ MARKETS

Αγαπητοί Κύριοι καλησπέρα σας,

 

Με το παρόν θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η OkAnytime Market Α.Ε. έχει παύσει τη συνεργασία της με την εν λόγω εταιρία από τον Ιούλιο του 2012.

Επομένως στα καταστήματα μας δεν διατίθενται προϊόντα της εταιρίας Ευαγγελάτος Α.Ε., γεγονός που μπορείτε να διαπιστώσετε και οι ίδιοι με μια επίσκεψη στο δίκτυο των καταστημάτων μας.

 

Είμαστε στη διάθεση σας,

 

MAKRO

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η MAKRO Ελλάδας, σε απάντηση διαφόρων δημοσιευμάτων που έπεσαν στην αντίληψή της, σε σχέση με τα γεγονότα στην Μανωλάδα Ηλείας, και την Εταιρεία ¨Βαγγελάτος Α.Ε¨, θα ήθελε να καταστήσει σαφές στους πελάτες, εργαζομένους και στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό, ότι η συγκεκριμένη εταιρεία ουδέποτε υπήρξε στην λίστα των συνεργαζόμενων προμηθευτών της καθ΄ όλη την διάρκεια της πολυετούς λειτουργίας της.

Η MAKRO Ελλάδας επιπλέον κατόπιν επικοινωνίας με την εν λόγω εταιρεία απαίτησε να αφαιρεθεί το λογότυπο της (που εν αγνοία της είχε αναρτηθεί) από την ηλεκτρονική σελίδα της, διότι ουδέποτε υπήρξε στο πελατολόγιό της.

Ευχαριστούμε.

AB Βασιλόπουλος

Αγαπητή κυρία

Αρχικά θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι δεν συνεργαζόμαστε με τον συγκεκριμένο παραγωγό για την προμήθεια φράουλας. Είναι όμως μέχρι σήμερα προμηθευτής μας σε μπανάνες.

Μετά τα γεγονότα που συνέβησαν στη Μανωλάδα Ηλείας και ακολουθώντας την αυστηρή πολιτική μας απέναντι στους προμηθευτές μας, διακόπτουμε άμεσα, όποια συνεργασία με τον συγκεκριμένο παραγωγό έως ότου διαλευκανθεί η υπόθεση.

Ταυτόχρονα συνεχίζουμε να παρακολουθούμε στενά την υπόθεση με την υψηλή αίσθηση ευθύνης που απορρέει από τις αρχές της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Με εκτίμηση

 

Advertisements

9 comments

  1. lgm

    Τελικα ποιος πουλαει τις φραουλες της «Βαγγελατος ΑΕ» ρε παιδια, δε μπορει να μην καταναλωνονται.
    Με τα ζαχαροπλαστεια και τα παγωτατζιδικα τι γινεται;
    Τιποτα με φραουλα δεν πρεπει να αγοραζουμε πια. Γιατι δηλαδη μονο στη Μανωλαδα ειναι ετσι τα πραγματα; Στην Ανδραβιδα ή στο Στράτο νομιζετε οτι θα ειναι διαφορετικά;
    Να τους σαπισει ολονων η παραγωγη πρεπει.

  2. Yannis

    Μπράβο αλλά δεν βλέπω επίσημα δελτία τύπου με τα παραπάνω για τις θέσεις των εταιριών.

  3. laskaratos

    Μπράβο σας!
    Μια εξαιρετική προσπάθεια.
    Την προβάλαμε με σχόλιο που συνοδευόταν από λινκ στο μπλογκ του κ.Ροϊδη.

  4. eleni k

    Μπράβο ρε παιδιά!Συνεχώς βομβαρδισμός με μηνύματα και στα αντίστοιχα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των σούπερ μάρκετ!Να αντιληφθούν ότι είμαστε πολλοί….

  5. xtapodios

    Καλό θα ήτανε, εκτός από τις επίσημες απαντήσεις τους, να γίνει και μία βόλτα σε κάποιο τυχαίο υποκατάστημα από κάθε έναν ώστε να διαπιστωθεί του λόγου το αληθές.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s