Δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο. Μια γρήγορη epic win ιστοριούλα.

Πρίν από περίπου 5 ώρες (απο την ώρα δημοσίευσης του εν λόγω ποστ) ο @vag_stephanou – https://www.facebook.com/vagelis.stephanou απο ιδέα και παρένεση του @Mo5h – www.facebook.com/Mo5hP3t3R_έκανε (κατ’ εμέ το αυτονόητο) και ενημέρωσε μέσω twitter και facebook την εταιρία παραγωγής και διανομής κινηματογραφικών ταινιών Village, οτι διαφημίζεται δίπλα από το γνωστό πια ανυπόγραφο, κατάπτυστο και ομοφοβικό άρθρο του newsbomb.

tweet

tweet2

fb

Πρίν απο 20 λεπτά η εταιρία δήλωσε ότι αποσύρει τη διαφημιστική της καμπάνια από το εν λόγω site.

fb2

tweet3

946342_10201897645506828_2114741847_n

Ένα γρήγορο και epic win ψηφιακού ακτιβισμού για το οποίο οι @vag_stephanou και @Mo5h_αλλά και οι υπεύθυνοι της εταιρίας για τα αντανακλαστικά τους αξίζουν ένα μπράβο.

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.

3 comments

  1. KOSTAS TSORONIS

    διαβασα το αρθρο ,κι ο τυπος κυριως επικεντρωνεται στο οτι δεν αντιμετωπιζουν το ιδιο τους ρωσσους αντι-gay και τους ισλαμιστες αντι-gay κι οτι αυτο ισως κατι κρυβει.περα του τιτλου,το αρθρο απλα αναφερει τα γεγονοτα.ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΒΑΣΙΚΑ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s