Αγαπητοί διαφημιζόμενοι…

Είδα φευγαλέα στο timeline ένα άρθρο που μου τράβηξε την προσοχή (http://www.errc.org/article/advertisers-withdraw-from-hungarian-newspaper-over-anti-roma-statements/4098) Δημοσιεύτηκε απο το European Roma Rights Centre και αφορούσε την απόσυρση διαφημίσεων απο τους διαφημιζόμενους, μετά απο συστάσεις απο σχετικές ΜΚΟ, τις οποίες είχαν σε συγκεκριμένο μέσο που φιλοξενούσε ρατσιστικές δηλώσεις ενός παρανοϊκού ανιστόρητου τύπου.

Στην Ελλάδα μια ομάδα παρανοϊκών ανιστόρητων συμπολιτών μας, έβαλαν στη βουλή μια άλλη ομάδα παρανοϊκών ανιστόρητων τύπων οι οποίοι περιφέρονται αυτοαποκαλούμενοι κόμμα ένω μάλλον θα μπέρδεψαν το ο με το ω και ήταν κιμπάρηδες στο μ.  Αυτοί οι τύποι λοιπόν περιφέρονται στα κανάλια και τις εφημερίδες σκορπίζοντας μίσος και διαχωρισμό μεταξύ των κατοίκων αυτής της χώρας (ανεξαρτήτως φυλής και χρώματος-όλοι είναι άνθρωποι ζωντόβολα-δυστυχώς ακόμα κι εσείς) ενώ πουλάνε στον αποβλακωμένο Έλληνα μαγκιά με λεφτά φοροφυγάδων εφοπλιστών που «αγωνίζονται για την πατρίδα».

Αυτό ήταν μια μικρή παρατήρηση. Σημασία έχει πως στα μέσα στα οποία περιφέρονται αυτοί οι τύποι τοποθετούν διαφημίσεις και διάφορες εταιρίες οι οποίες επικοινωνούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους ξοδεύοντας τεράστια ποσά ώστε να ακουμπήσουν εμάς βρε, τους καταναλωτές.

Για παράδειγμα προχθές στην περιβόητη εκπομπή του αυτοαποκαλούμενου δημοσιογράφου Γ.Τράγκα με προσεκλημένους μερικούς εκπροσώπους του αυτοαποκαλούμενου κόμματος Χρυσή Αυγή οι χορηγοί ήταν πολλοί και διάφοροι:

Διαφημιζόμενοι Τράγκα

photo @domianos

Δεν ξέρω τι άποψη μπορεί να έχει η FIAT ή η 3Ε για την Χρυσή Αυγή ή αν η WIND HELLAS  η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ή η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ επικροτούν όσα λένε και κάνουν οι εκπρόσωποί της, αλλά στο δικό μου το μυαλό είναι σίγουρο πως αυτές οι εταιρίες με τα διαφημιστικά τους κονδύλια αν μη τι άλλο έμμεσα υποστηρίζουν την δημοσιότητα που λαμβάνει αυτός ο συνεχής λόγος μίσους, ναζιστικής και φασιστικής νοοτροπίας που επιτίθεται σε οτιδήποτε είναι διαφορετικό.

Άλλο παράδειγμα είναι η online έκδοση της εφημερίδας Πρώτο Θέμα που φιλοξενεί δηλώσεις του Γ. Τράγκα για την εν λόγω εκπομπή δίνοντας ακόμα περισσότερο χώρο στο ρατσιστικό λόγο της Χρυσής Αυγής, δίπλα σε λογότυπα εταιριών-χορηγών όπως το LIDL την SHELL την WIND και τα καταστήματα PUBLIC.

prtthema

Τέλος δεν ξέρω αν η Samsung σκοπεύει να χρηματοδοτήσει την απέλαση όλων των Κορεατών απο την Ελλάδα με αεροπορικά εισιτήρια απο το Airtickets.gr  αλλά καλό θα ήταν να ρίξει μια ματιά τι σελίδα έχει ντύσει στο site του ΣΚΑΙ

xa_skai

Μετά απο αυτά τα παραδείγματα θα σας παραθέσω μια λίστα με links απο τις εταιρίες που εμφανίζονται σε αυτό το άρθρο και θα σας διαβεβαιώσω οτι θα σταματήσω να καταναλώνω τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέχρι να βγούν δημοσίως και να αποσύρουν τις διαφημίσεις απο οποιοδήποτε μέσο αναπαράγει δίπλα στα λογότυπα τους τον λόγο της Χρυσής Αυγής (Δικαιολογίες τύπου Google Adsense δεν μετράνε-μπορείτε να κάνετε exclude το μέσο-ρωτήστε τον συνεργάτη σας που ασχολείται με αυτό).

Σας συστήνω να κάνετε το ίδιο και βέβαια να διαδώσετε την συγκεκριμένη στάση όσο περισσότερο μπορείτε. Αν επίσης θέλετε να επικοινωνήσετε γραπτώς με αυτές τις εταιρίες και να εκφράσετε τα παράπονα σας θα είναι ακόμα καλύτερο και τα links που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν.

BSH οικιακές συσκευές

Fiat group Hellas

Mercedes Benz Hellas

Novartis Hellas

Olvos Science

Pfizer Hellas

Coca Cola Services

SGB Εταιρία Ιδιοκατασκευών (Leroy Merlin)

T Expo AE

VODAFONE

WIND HELLAS

Αθηναϊκή Ζυθοποιία

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

Καραμολέγκος

Βεροπουλος

Γερμανός

ΕΚΟ

ΕΛΑΙΣ

Ηλεκτρονική Αθηνών

Μελισσοκομική Δωδεκανήσων

Οικοενέργεια ΕΠΕ

ΟΤΕ

Π Παπαδοπουλος

ROTA ΕΠΕ

Σφακιανάκης ΑΕΒΕ

Υδρόγειος ΑΑΑΕ

SHELL

LIDL

PUBLIC

SAMSUNG

AIRTICKETS

Ένα σχόλιο

  1. Πέτρος

    Καλησπέρα.

    Διαβάζοντας το παραπάνω άρθρο και τα σχόλια των επισκεπτών η δικιά μου γνώμη πάνω στο κομμάτι της διαφήμισης είναι ότι αν στοχεύεις να τρέξεις τη διαφήμισή σου σε GND(Google Display Network) δεν είναι απόλυτος και ακριβής ο έλεγχος για το που θα εμφανιστείς.Σαφώς και μπορείς να κάνεις exclude κάποια site που το περιεχόμενο τους δεν σου αρέσει να εμφανιστείς εκεί αλλά και πάλι δεν μπορείς να είσαι απόλυτα ακριβής και ενημερωμένος για ότι άρθρο θα βγάλει ο κάθε συντάκτης.Μπορεί όπως είπε κάποιος φίλος πιο πάνω να τρέχεις ήδη τη διαφήμισή σου σε κάποια sites και εκ των υστέρων να βγει το άρθρο που θα κάτσουμε να σχολιάσουμε όλοι γιατί υπάρχει δίπλα η συγκεκριμένη διαφήμιση της εταιρείας.
    Δεν λέω ότι μερικοί δεν κυνηγάνε τέτοιου είδους sites.
    Φιλικά πάντα

    Πέτρος

  2. Παράθεμα: “Δίνετε Διαφημίσεις σε Εκπομπές με Ναζί!” · Global Voices στα Ελληνικά
  3. Παράθεμα: #Timeliners_ads 15.04.13 και kudos στα @ABVassilopoulos | Timeliners
  4. Παράθεμα: #xa_advertising: Το πείραμα εναντίον του νεο-ναζισμού
  5. Παράθεμα: Ροδολόγιο #xa_advertising: Το πείραμα εναντίον του νεο-ναζισμού
  6. Παράθεμα: Infowar : #xa_advertising: Το πείραμα εναντίον του νεο-ναζισμού | Mpalothia | Αδεως
  7. Vinny Ch

    Τσακίστε τους επιτέλους.Κουράστηκε αυτη η χώρα πια. Είχαμε τα λαμογια και τους κλέφτες, οι φασίστες μας έλειπαν! ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!

  8. XAlafouzos

    συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία! τελικά έπιασε αυτό με τα social media. βλέπεις, μπορούν να έχουν κι άλλη χρήση από την προπαγάνδα της Χ.Α.

  9. saloufardos

  10. Παράθεμα: Infowar : #xa_advertising: Το πείραμα εναντίον του νεο-ναζισμού | Mpalothia
  11. Παράθεμα: You’re Sponsoring Neonazis on Greek TV! | FJE NEWS
  12. Παράθεμα: You’re Sponsoring Neonazis on Greek TV! | OccuWorld
  13. Παράθεμα: You’re Sponsoring Neonazis on Greek TV! · Global Voices
  14. KS

    Αξιότιμε κύριε …

    Ευχαριστούμε για το e-mail και τα σχόλια σας. Σε απάντηση των παρατηρήσεων σας, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η εταιρεία μας δεν γνώριζε ούτε το περιεχόμενο ούτε τη σύνθεση του πάνελ της εκπομπής «Ελεύθερος Σκοπευτής» που προβλήθηκε από το τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ με παρουσιαστή τον κο Τράγκα. Ο προγραμματισμός της διαφήμισης μας, για την συγκεκριμένη χρονική ζώνη, είχε γίνει από την διαφημιστική εταιρεία μας πολύ καιρό πριν την μετάδοση της εν λόγω εκπομπής και όπως στην περίπτωση σχεδόν όλων των ζωντανών δημοσιογραφικών ειδησεογραφικών μεταδόσεων, το αντικείμενο συζήτησης και οι προσκεκλημένοι δεν μας είχαν γνωστοποιηθεί.

    Επίσης θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η εταιρεία μας δεν ήταν και δεν είναι χορηγός της εκπομπής αλλά διαφημιζόμενος στο σταθμό ΣΚΑΪ όπως και σε όλα τα άλλα τηλεοπτικά κανάλια.

    Με τιμή

    Για τη ROTA A.E.

    Πανώργιας Γ.

    Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας

    Λ. Ανθούσας 4, 15351 Παλλήνη

    Τηλ. 2.111.801.801, Fax. 2.111.801.810

    Email gpanorgias@rota.gr

  15. KS

    Καλησπέρα σας,

    Όπως ήδη έχουμε ενημερώσει με σχετική μας επιστολή, η εταιρεία μας αυτήν την περίοδο δεν προβάλλεται μέσω τηλεοπτικής χορηγίας, παρά μόνο online και συγκεκριμένα μέσω του δικτύου της Google Display Network – GDN.

    Ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να έχουμε πάντα τον απόλυτο έλεγχο σε ποια συγκεκριμένη σελίδα του εκάστοτε site εμφανίζεται η διαφήμιση. Η κάθε εμφάνιση σχετίζεται με τον αλγόριθμο της Google ο οποίος και «αποφασίζει» πότε, σε ποια ενότητα, σε ποια σελίδα και σε ποια θέση της σελίδας θα εμφανιστεί η διαφήμιση.

    Ήδη, το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας διερευνά περεταίρω την περίπτωση που μας αναφέρετε.

    Σας ευχαριστώ

    Με εκτίμηση,

    cid:image001.jpg@01CCECC9.AED24820
    Spilioti Sofia – Nefeli
    Marketing Manager

    Marketing & Communication Dept.
    Al. Panagouli 118 – Agia Paraskevi 15343
    (+ 30 210 60 74 000
    (+ 30 210 60 74 125 (direct)
    7 + 30 210 60 74 150
    * s.spilioti@airtickets.gr
    ; http://www.airtickets.gr

  16. espοir - надежда - Hoffnung - speranza

    CustomerService@bshg.com,
    korina.pateli@fiat.com,
    filistor.destempasidis@novartis.com,
    olvos@galenica.gr,
    macedonia@galenica.gr,
    csr@cchellenic.com,
    texpo@texpo.gr,
    c&cr_grathenian@heineken.com,
    customerservice@karamolegos-bkr.gr,
    sales@veropoulos.gr,
    katoikon@veropoulos.gr,
    info@veropoulos.gr,
    info@mel.gr,
    info@ikoenergia.gr,
    koufalia@ikoenergia.gr,
    rachona@ikoenergia.gr,
    info@papadopoulos.com.gr,
    sales@papadopoulos.com.gr,
    marketing@papadopoulos.com.gr,
    info@sfakianakis.gr,
    ydrogios@ydrogios.gr,
    info@rota.gr,
    CSC-Hellas@ceg.gr,
    info@airtickets.gr,

    • Θα πέσει πολύ γέλιο

      Έπιασαν οι δημοκράτες δουλειά βλέπω. Τους υπενθυμίζω ότι οι ιδεολογίες δεν αντιμετωπίζονται με αποκλεισμό. Και κάποιος που πιστεύει στην δημοκρατία και στην βούληση του λαού τι έχει να φοβηθεί από την νοοτροπία του «τις αγορεύειν βούλεται;»;
      Αν βέβαια μιλάμε για σύστημα σκληρής κλειστής ολιγαρχίας, όπως έχουμε στην Ελλάδα σήμερα, αλλάζουν τα πράγματα. Αυτοί έχουν να φοβηθούν και τον λαό και απόψεις που δεν εναρμονίζονται με τις δικές τους.
      Να μια καλή ευκαιρία να μάθουμε κι εμείς, για τους πολύ δημιο-κρατικούς καπιτα-ληστές και να δράσουμε ανάλογα με μποικοτάζ των εταιρειών τους και βλέπουμε !!!
      ΥΓ:Σημερα το βράδυ στον ελεύθερο σκοπευτή ολες οι παραπανω εταιρίες θα διαφιμιστούν κανονικότατα.

  17. Kounia pou sas kounage

    Ξαφνικά, στην Ελλάδα γίναν όλοι bloggers για να εκμεταλλευτούν την ελευθερία λόγου και να την ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ σε άλλα «γατάκια» που δεν έχουν άλλη δουλειά από το να ποστάρουν σε τυχάρπαστα blogs. Ο κάθε ένας έχει δική του κρίση και μπορεί να κρίνει αυτό που βλέπει και ακούει…αν περιμένει από κάποιο «μούσι» ή άλλο τριχωτό σώματος, να του υποδείξει πώς πρέπει να φέρεται…κούνια που μας κούναγε. Όσο για τις πολιτικές πεποιθήσεις του «μουσίου», για θυμηθείτε: ποιοι έφεραν τη χώρα σε αυτό το σημείο που βρίσκεται;;;;; επ’ουδενί δεν είμαι υποστηρικτής ακραίων πεποιθήσεων. αλλά κάποια στιγμή, σαν λαός, θα πρέπει να βρούμε τη ρίζα του κακού, κι οχι απλά να κρυβόμαστε πίσω από bloggers που περνούν το χρόνο τους σχολιάζοντας την επικαιρότητα, αφού δεν είχαν τη δυνατότητα να κάνουν κάτι πιο επικοδομητικό.

    • ypoptomousi

      Αγαπητέ όπως σημείωσα σε προηγούμενο χρήστη που σχολίασε, ελευθερία λόγου σε πληρωμένη διαφήμιση δεν υφίσταται απλά γιατί η διαφήμιση λόγω της εμπορικής της φύσης δεν είναι εκφορά λόγου. Έοχυμε ως καταναλωτές δικαίωμα να κάνουμε οτιδήποτε θέλουμε να προασπίσουμε τα δικαιώματα μας. Όσον αφορά τις πολιτικές μου πεποιθήσεις ή το αν έχω προβεί σε «πιο εποικοδομητικές ενέργειες» αυτό πράγματι αφήστε το σε ανθρώπους που με γνωρίζουν.

      • Kounia pou sas kounage

        δε μιλάω για ελευθερία λόγου στη διαφήμιση, αλλά ελευθερία λόγου σε ότι λέει ο κάθε ένας. Οι πολιτικές πεποιθήσεις του καθενός είναι για τον ίδιο.
        όσον αφορά το «Έχουμε ως καταναλωτές δικαίωμα να κάνουμε οτιδήποτε θέλουμε να προασπίσουμε τα δικαιώματα μας», επαναλαμβάνω ότι ο κάθε ένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του. Δε χρειάζεται υποδείξεις μέσω blogs που υποθάλπτουν συμφέροντα (απ’οσο παρατήρησα μέσα στο blogs σας, δίνετε την εντύπωση ότι είστε απλά εναντίον της Χ.Α. και μόνο). Δηλαδή, τόσα χρόνια δε σας έχει πειράξει τίποτα στην πολιτική σκηνή…μόνο η Χ.Α φταίει για όλα όσα γίνονται…
        Λυπάμαι….αλλά όπως είπε και κάποιος σε προηγούμενο σχόλιο, φοράμε παρωπίδες. Αν όλοι συνεχίσουμε με αυτόν τον τρόπο….ζήτω που καήκαμε….ας συνέλθουμε!!!

      • ypoptomousi

        Είστε ελεύθερος να συνέλθετε ανα πάσα στιγμή. Δεν νομίζω οτι είμαι εγώ αυτός που σας εμποδίζει. Αν δεν συμφωνείτε με την ενέργεια μπορείτε να μην την υποστηρίξετε.

      • Kounia pou sas kounage

        Το γνωρίζω ότι είμαι ελεύθερος….δε χρειαζόταν να μου το πείτε εσείς.κι ουτε υπήρχε η περίπτωση να με εμποδίσετε. αλλά ξέρετε τι κατάλαβα; σας πείραξε μόνο το «ας συνέλθουμε». Μάλλον, τελικά, δεν είστε φίλος του διαλόγου….και απαντάτε όπου σας συμφέρει…εννοείται ότι δεν υποστηρίζω την ενέργειά σας η οποία είναι το ίδιο ακραία με τις ιδέες που «πολεμάτε»….ας συνέλθετε λοιπόν!!!!

      • tsouhtra

        Δείχνετε ιδιαίτερα ενοχλημένος/η για κάποιο λόγο.. Παραπάνω από ότι αρμόζει σε κάποιον/α που πιστεύει στην ελευθερία λόγου κ προσωπικής ευθύνης για τις επιλογές του/της. Μήπως πρέπει να συνέλθετε επιτέλους κι εσείς;

    • saloufardos

      αγαπητε κυριουλη,
      εδω και πολλα χρονια,πριν καν ερθεται σε τουτο το ματαιο κοσμο,η κοινωνια αποφασιζει για την επομενη μερα με βαση το οικονομικο κοστος-κερδος.αν ακομα εχετε την αντιληψη οτι η γνωμη σας εχει την παραμικρη δυναμη παρακαλω απαντηστε το μου αυτο,θα με κανετε πολυ ευτιχισμενο για κανα τεταρτο.να σας ενημερωσω λοιπον οτι σε καθεστως ελευθερης αγορας ,το μονο που εχει νοημα ειναι η καταναλωση.αν λοιπον ενα προιον πεσει σε πωλησεις τοτε κινητοποιουνται δυναμεις μεγαλυτερες κι απο αυτες της φυσης.αν παλι οχι δε θα μπορουσα να σας περιγραψω με λογια το ποσο αδιαφορος ειναι ο «πωλητης».χωρις να θελω λοιπον να κατηγορησω την χρυση αυγη,μιας και θιχτηκατε,ουτε καποιο αλλο πολιτικο χωρο,και με ολο το σεβασμο θα σου προτινα να δεις μια ταινια με 4 οσκαρ,αμερικανικα οχι ρωσικα ουτε γερμανικα.-The network- 1976

  18. Παράθεμα: Αγαπητοί διαφημιζόμενοι… | helpingmazes
  19. kou_kou_roukou

    Να δούμε και τις ευθύνες των διαφημιστικών κάποια στιγμή; Οι πελάτες τους γενικά κοιτάνε μόνο που εμφανίζεται το banner, αν βγαίνει στον αέρα το σποτ την ώρα που πρέπει κλπ. Δυστυχώς δεν βλέπουν το υπόλοιπο περιεχόμενο. Απαράδεκτο και αυτό βέβαια. Οι διαφημιστές όμως ξέρουν πολύ καλά και το περιεχόμενο. Οι «καλοί» τουλάχιστον ώστε να στοχεύσουν σωστά.

  20. cl_gr

    Οσο αφορα τον διαφημηστικο χωρο με το τι προβαλει η καθε κατα τα αλλα ανεξαρτητη πηγη πληροφορησης ειναι ασχετο φιλε, σιγα τωρα μην κατσουν οι media planner να κοιτουν τι ανεβαζει καθημερινα ο ενας πελατης και αν ερχεται σε αντιπαραθεση με τα πιστευω του αλλου πελατη. Ουτε στην Αμερικη δεν γινονται με τοση διεξοδικοτητα αυτα.

    Οσο για ολα τα αλλα πο οτι καλαταβαινω δηλαδη, πρεπει να γινει λογοκρισια, στο ηδη λογοκρινουμενο «κωμα» της Χ.Α που με την σειρα της λογοκρινει καθε τι μη – Ελληνικο (οτι εχει μεινει τουλαχιστον)..

    Εχουμε χασει καθε εννοια δημοκρατιας στην χωρα η μου φαινεται;!
    Εννοειται πως πρεπει να εχει λογο και χωρο στα καναλια η Χ.Α για να μαθουν ολοι (η ακομα περισσοτεροι) τι ειναι και τι αντιπροσωπευει η Χ.Α

    Το να τους «κρυψουμε» δημιουργει μυστηριο κυριες και κυριοι και κατα συνεπεια αυτο δημιουργει «κρυφους» κ «εκολλαπτομενους» οπαδους, βλ. ΚΚΕ προ ένταξις τους απο τον Καραμανλη (τον γερο)

    Προσωπικη γνωμη μου ειναι πως » μοδα ειναι, θα περασει»..}
    Ελπιζω να ειναι τουλαχιστον σεβαστη.

    • Λίνα

      Για να προβάλλεις τις μισανθρωπικές θέσεις της ΧΑ ωστέ να εκτεθεί μόνη της θα πρέπει να υπάρχει μια κοινωνία, τουλάχιστον επαρκώς, ενημερωμένη και μορφωμένη. Στην ελληνική κοινωνία τι ελπίδες έχει να ευδοκιμήσει μια τέτοια επιλογή;

  21. ntarkos

    Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω αν θες Κυβερνητική λογοκρισία ή βιομηχανική;
    Πάντως ότι και να θες μάλλον πρέπει να το πάρεις για καλό το όλο συμβάν γιατί απ ‘ότι φαίνεται γλυτώσαμε από την λογοκρισία των εταιριών(άθελά τους βέβαια)!

    • ypoptomousi

      Η πληρωμένη διαφήμιση δεν αποτελεί εκφορά λόγου συνεπώς δεν επιδιώκω να λογοκρίνει κανείς κανέναν. Χρησιμοποιώ τα όπλα μου ως καταναλωτής ώστε να κάνω γνωστή τη θέση μου, όπως οι ίδιες οι εταιρίες κάνουν έναντι εμου.

  22. Νίκος

    2 προβληματάκια:

    Τα banners στα πλάγια είναι απο google adsense οπότε κατα πάσα πιθανότητα οι διαφημιζόμενοι δέν έχουν ιδέα για το πού παίζει η διαφήμισή τους.

    Το δεύτερο και σημαντικότερο. Η ΧΑ είναι ένα φασιστικό μόρφωμα και με το να τους φυμώσουμε δέν πρόκειται να αλλάξει κάτι (για να μήν πούμε οτι αυτή η πράξη είναι φασισμός έτσι και αλλιώς) Το πραγματικά στενάχωρο είναι το πόσο πολύ κόσμος βλέπει ακόμα τηλεόραση και έγινε αυτό το buzz για την εκπομπή.

    Επίσης πραγματικά στενάχωρο είναι οτι 1.000.000 συμπολίτες μας υποστηρίζουν αυτό το έκτρωμα. Δυστηχώς η απάντηση για ακόμα μια φορά είναι στην παιδεία, γιαυτό καλύτερα να βοηθάμε στον διάλογο παρά να κοιτάμε πως θα το βουλώσουν οι φασίστες…..

    • ypoptomousi

      Για το adsense το γράφω και στο κείμενο. Έχει την δυνατότητα κάποιος να συμπεριλάβει ή να αποκλείσει όποιο μέσο θέλει. Για τα υπόλοιπα, όπως σε όλα τα πράγματα ετσι και εδω για να οδηγηθεί κανείς στο επιθυμητό αποτέλεσμα χρειάζεται να χρησιμοποιήσει ένα πλήθος εργαλείων/πόρων για κάποιο χρονικό διάστημα. Ένα απο αυτά είναι και η διαχείριση της φήμης και της επικοινωνίας, σαν κανάλι αλλά και σαν περιεχόμενο. Εξάλλου όλη αυτή κατάσταση δεν είναι σπριντ είναι μαραθώνιος.

  23. robopsychologist

    Αγαπητό ύποπτο μούσι: Εξαιρετική η ιδέα σου. Για όσους έχουν επιφυλάξεις να πω το εξής: Οι μισάνθρωποι της χρυσής αβγής και οι υποστηρικτές τους είναι εξαιρετικά ενεργοί σε τέτοια θέματα. Για παράδειγμα ένα σωρό καταναλωτές έπαιρναν τηλέφωνο μια πιτσαρία ζητώντας επίμονα να μην τους φέρνει το φαγητό ξένος ντελιβεράς. Στο τέλος η εταιρία (η γνωστή πίτσα φαν) απέλυσε ένα σωρό ανθρώπους, προσλαμβάνοντας Έλληνες (βέβαια μετά αυτοί έκαναν απεργία και τους απέλυσε και ξαναπήρε ξένους). Γενικώς οι εταιρίες ως γνωστόν ενδιαφέρονται για ένα πράγμα: Φράγκα. Ακόμη και αν υποψιαστούν πως υπάρχει περίπτωση να μειωθούν τα έσοδά τους, θα «ευαισθητοποιηθούν». Οπότε ακόμη και ένα μέιλ ο καθένας ή ένα τηλέφωνο διαμαρτυρίας είναι *κάτι*.

  24. Dimitris

    Εγώ νομίζω ότι λές μπούρδες. Οι χορηγοί στη τηλεόραση είναι της εκπομπής και θα βγαίνανε όποιον καλεσμένο και να είχε ο τράγκας,, και στο internet άμα κάνεις ανανέωση της σελίδας μπορεί να αλλάξουν τα διαφημιστικά σποτάκια στα πλάγια.

  25. Kyv.

    @ Stathis Sarantidis
    Την εποχή του off line παραδείσου δεν ήταν λίγες οι φορές που οι διαφημιζόμενοι μέσω των διαφημιστών είχαν δραστική παρέμβαση στο περιεχόμενο των μέσων που χρησιμοποιούσαν για την επικοινωνία τους. Με τον ίδιο τρόπο μπορούν να λειτουργήσουν ρυθμιστικά και εδώ. Δεν το κάνουν γιατί δεν τους έχει ενημερώσει κανείς υπεύθυνα για το τι συνέπειες έχει αυτό για την εικόνα τους (δυστυχώς, το context στην ψηφιακή εποχή είναι ισχυρότερο από ότι πριν από δέκα χρόνια που κυριαρχούσαν τα παραδοσιακά μέσα). Δεν πρόκειται για συνομωσιολογία. Είναι απλά επικοινωνία και υπεύθυνη στάση απέναντι στον ίδιο σου τον πελάτη (εταιρεία και καταναλωτή) να τον ενημερώσεις σχετικά.

  26. Alexander Chalkidis (@alexanderchalk)

    Εξαιρετική ιδέα. Προφανώς και έχουν ένα δίκιο όσοι εκφράζουν αντιρρήσεις πιο πάνω ΑΛΛΑ (και είναι το καίριο αλλά) κάπως έτσι, με τον ακτιβισμό, τα αλλάζουμε όλα αυτά. Δίνουμε διαφορετική σημασία σε ένα συλλογικό «έλα μωρέ, έτσι είναι τα πράγματα».

    Μαζί σου!

  27. Κωνσταντίνος

    Υπήρξαν και οι εποχές που οι Ελληνάρες χλεύαζαν τα «Approved by…» των Αμερικανών, όσον αφορά στις διαφημίσεις των πολιτικών τους. Καινούργια οπτική στα καινούργια πράγματα δίπλα μας το άρθρο σας. Αλλά, «είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε!».

  28. Dimitra Tsiopela

    CustomerService@BSHG.com, customercare.greece@fiat.com, crm_mbh@daimler.com, filistor.destempasidis@novartis.com, olvos@galenica.gr, provae@pfizer.com, csr@cchellenic.com, venizelos@leroymerlin.gr,texpo@texpo.gr, c.korai@wind.com.gr, CR.gr@vodafone.com, c&cr_grathenian@heineken.com, amachera@ab.gr, customerservice@karamolegos-bkr.gr, info@veropoulos.gr, nmar@germanos.gr, info@foodsolutions.gr rea.kartelia@unilever.com, elath@electroniki.gr, goikonomou@helpe.gr, http://www.mel.gr, info@ikoenergia.gr, etourna@ote.gr,eagoglossak@ote.gr, info@sfakianakis.gr, info@rota.gr, marketing@papadopoulos.com.gr, info@airtickets.gr, ydrogios@ydrogios.gr,CSC-Hellas@ceg.gr, info@lidl.gr, info@public.gr, info@samsung.com

  29. Stathis Sarantidis

    Δηλαδή εγώ που δουλεύω σε ένα media shop και επιλέγω τον διαφημιστικό χρόνο που θα αγοράσει ο πελάτης πιστεύεις ότι το κάνω βάσει του σκεπτικού που αναπτύσσεις παραπάνω ή βάσει του budget που έχει να διαθέσει η κάθε εταιρία; Παιδιά το έχουμε χάσει λίγο με τη συνομωσιολογία. Έχεις την εντύπωση ότι για κάθε εκπομπή τύπου talk show οι εταιρίες ενημερώνονται για το πάνελ και μετά αποφασίζουν αν θα διαφημιστούν ή όχι; Αν γνώριζες τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη αγορά εκ των έσω θα καταλάβαινες πως το τελευταίο που ενδιαφέρει ένα πελάτη (εταιρία) είναι ποιοι πολιτικοί συμμετέχουν σε ένα πάνελ καθώς έχουν απαξιωθεί από μόνοι τους απέναντι στα μάτια του κόσμου οπότε δεν είναι και μέσα στις πρώτες τους επιλογές. Με κάθε σεβασμό απέναντι σε αυτά που γράφεις επίτρεψέ μου να διαφωνήσω σε αρκετά ως άνθρωπος που γνωρίζει την μιντιακή αγορά. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη φιλοξενία!

    • dimios

      προφανώς δεν έχεις καμία σχέση με το συγκεκριμένο χώρο για αυτό λες τέτοιες βλακείες. Φυσικά και οι εταιρίες γνωρίζουν ποιο είναι το θέμα και οι καλεσμένοι της εκπομπή για να είναι πιο στοχευμενη η διαφήμιση.

      • tsouhtra

        Καλησπέρα, ως πρώην διαφημίστρια κ νυν πελάτης να πω οτι το κλειδί είναι στο σημείο του πόσο ενδιαφέρεται ο πελάτης που παίζει το μήνυμα του. αλλά σαφώς σε επίπεδο εικόνας κ after effect θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει ή να τον κάνει η διαφημιστική κ το media shop να τον ενδιαφέρει. Για το αν μπορείς να ξέρεις τι θα παίξει, να πω οτι εννοείται οτι μπορείς να ξέρεις. Τους πληρώνεις κ εννοείται οτι αν θέλουν να συνεχίσεις να τους πληρώνεις θα σου πουν. Αυτά

    • aspros_kaktos

      Φίλε Στάθη ή όπως σε λένε έχεις ανοίξει μεγάλο θέμα. Κάποιοι ενοχλούνται με αυτά που προσπαθείς να πεις και προσπαθούν να τα υποβαθμίσουν. Μπορεί και να μην είναι 100% έτσι τα πράγματα αλλά δε παύει να ισχύει ο τρόπος λειτουργίας των media μαγαζιών που αναφέρεις. Στην τελική αν μία εταιρία θέλει να τα χώσει σε ένα κόμμα δε θα το κάνει μέσω ενός καναλιού βάζοντας και το όνομά της φάτσα κάρτα από κάτω. Υπάρχουν τρόποι για τέτοιου είδους «χορηγίες» χωρίς να παίρνουν καμία δημοσιότητα. Όσο για τη Χρυσή Αυγή υπεύθυνες δεν είναι οι εταιρίες αλλά τα υπόλοιπα κόμματα που μέσα από την αδιαφορία και την αλαζονεία των εκπροσώπων τους άφησαν να γιγαντωθεί μια ακραία μορφή πολιτικής έκφρασης. Ψάχνουμε να βρούμε και εδώ εξιλαστήρια θύματα. Το θέμα μας είναι άλλο. Τελικά τις παραπάνω εταιρίες που προτείνετε εσείς οι υπόλοιποι να μποϊκοτάρουμε τις θέλουμε στη χώρα μας ή όχι? Έχετε αναλογιστεί τις συνέπειες αν φύγουν αύριο? Για παράδειγμα δουλεύει κάποιος γνωστός η συγγενής σας εκεί για να καταλάβετε σε τι δύσκολη θέση θα βρεθεί αν αύριο χάσει τη δουλειά του?

  30. Σκαει Τραγκας, τζάμπα ΧΑγκας

    ειναι καλό που παραθέτεις τα λινκ των εταιριών αλλα θα βοήθαγε αν υπήρχε μια φορμα απο την οποια να φευγει το μήνυμα μαζικα σε όλες αυτες… ; ετσι για να χει πιο μεγαλη συμμετοχη και ιμπακτ

  31. atexno

    Γειά χαρά.
    Και μετά από αυτή την ενέργεια, ως δια μαγείας οι συμπολίτες, θα αποκτήσουν νόηση, υπόβαθρο, έρεισμα. Θα πάψουν να ‘χουν άλλοθι γιά να τραμπουκίζουν με τον Α ή Β τρόπο, θέλοντας να το παίξουν σωτήρες της οποίας επανάστασης, θεωρώντας οτι οι όποιες παράπλευρες απώλειες είναι μέρος του όποιου ιερού σκοπού…
    Κλπ κλπ…
    Μήπως φοράμε παροπίδες..;

    • ypoptomousi

      Απο αυτήν την ενέργεια σίγουρα όχι αλλά πολλές μικρές τέτοιες και άλλες ενέργειες μπορεί. Το υπόβαθρο, το έρισμα και την νόηση των συμπολιτών μου την αφήνω σε εκείνους μια που εγώ δεν είμαι εκπαιδευτής, μέντορας ή τα εγκεφαλικά τους κύτταρα. Σε γενικές γραμμές αν όλοι κάναμε κάτι λίγο διαφορετικό απο αυτό που κάνουμε ίσως και η κατάσταση να ήταν λίγο διαφορετική. Δεν χάνουμε κάτι προσπαθώντας το.

  32. Παράθεμα: Αγαπητοί διαφημιζόμενοι | Ελεύθερη Λαική Αντιστασιακή Συσπείρωση ( ΕΛ.Λ.Α.Σ)
  33. XAlafouzos

    Γιατί να μην ποστάρονται και στα social media των εταιρειών αυτών τα screen shots από αυτές τις διαφημίσεις;

Σχολιάστε