#xa_advertising αποτελέσματα 2ης ημέρας-απαντήσεις εταιρειών

Όπως σας είχα πει και νωρίτερα συγκέντρωσα τις απαντήσεις των εταιρειών οι οποίες, προς τιμήν τους αν και οι απαντήσεις είναι λίγο customer care oriented, ανταποκρίθηκαν στην ενέργεια μας.

Οι εταιρείες που απάντησαν μέχρι τώρα είναι οι:
airtickets.gr, Σφακιανάκης ΑΕΒΕ, Μελισσοκομική Δωδεκανήσου, Γερμανός, ΡΟΤΑ ΑΕ, Lidl Hellas, AB Βασιλόπουλος, ΕΚΟ, Samsung, FIAT, Καραμολέγκος  (αν μου ξέφυγε τίποτα ή είχατε κάποια επιπλέον απάντηση ενημερώστε).

Παρακάτω θα βρείτε τις απαντήσεις για την κάθε μια:

airtickets.gr

Καλησπέρα σας,

Όπως ήδη έχουμε ενημερώσει με σχετική μας επιστολή, η εταιρεία μας αυτήν την περίοδο δεν προβάλλεται μέσω τηλεοπτικής χορηγίας, παρά μόνο online και συγκεκριμένα μέσω του δικτύου της Google Display Network – GDN.

Ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να έχουμε πάντα τον απόλυτο έλεγχο σε ποια συγκεκριμένη σελίδα του εκάστοτε site εμφανίζεται η διαφήμιση. Η κάθε εμφάνιση σχετίζεται με τον αλγόριθμο της Google ο οποίος και «αποφασίζει» πότε, σε ποια ενότητα, σε ποια σελίδα και σε ποια θέση της σελίδας θα εμφανιστεί η διαφήμιση.

Ήδη, το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας διερευνά περεταίρω την περίπτωση που μας αναφέρετε.

Σας ευχαριστώ

Με εκτίμηση,

Σφακιανάκης ΑΕΒΕ

Αγαπητέ/ή καλησπέρα,

Σας ευχαριστούμε πολύ για το γεγονός ότι μας ενημερώνετε άμεσα και επώνυμα για τον προβληματισμό σας. Με αφορμή την επιστολή σας θα θέλαμε να σας απαντήσουμε τα ακόλουθα:
Ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη αποτελεί έναν ιδιωτικό επιχειρηματικό φορέα ο οποίος δεν έχει πολιτική θέση. Οι αποφάσεις μας έχουν εμπορικά κίνητρα και χαρακτήρα και ως τέτοιες δεν έχουν στόχο να υποστηρίξουν πολιτικές συμπεριφορές και πεποιθήσεις. Στόχος μας είναι η δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας, τους εργαζόμενους, τους μετόχους και τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες λειτουργούμε.
Ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί χορηγό της εκπομπής στην οποία αναφέρεστε. Στη βάση συγκεκριμένου διαφημιστικού πλάνου, το οποίο καταρτίζεται σε συνεργασία με την διαφημιστική μας εταιρεία, επιλέξαμε την προβολή των προϊόντων μας σε συγκεκριμένες χρονικές ζώνες και συγκεκριμένα κανάλια. Δεν έγινε επιλογή εκπομπών.
Η κατάρτιση του τηλεοπτικού πλάνου διαφήμισης των προϊόντων μας και η συνακόλουθη επιλογή σταθμών και τηλεοπτικών ζωνών έχει γίνει – ως είθισται στην διαφημιστική αγορά – εδώ και αρκετούς μήνες. Σε καμία περίπτωση κατά την κατάρτιση τέτοιων προγραμμάτων ο διαφημιζόμενος δεν είναι ενήμερος για το περιεχόμενο των εκπομπών. Η θεματολογία των εκπομπών δεν είναι εκ προοιμίου γνωστή και τονίζουμε ξανά ότι η επιλογή που κάνουμε ως διαφημιζόμενοι αφορά στη χρονική ζώνη στην οποία θα προβληθούν τα προϊόντα μας.
Στο πρόγραμμα τηλεοπτικών εμφανίσεων των προϊόντων της εταιρείας μας δεν έχει προγραμματιστεί περαιτέρω διαφήμιση στην τηλεοπτική εκπομπή “Ελεύθερος Σκοπευτής” στον Τηλεοπτικό Σταθμό ΣΚΑΙ.

Σε κάθε περίπτωση θα θέλαμε να γίνει σαφές ότι η διαφημιστική μας παρουσία σε μια εκπομπή δεν σημαίνει ότι επικροτούμε, υιοθετούμε ή συμφωνούμε με τις απόψεις και αντιλήψεις που εκφράζονται κατά τη διάρκεια της.

Παραμένουμε στη διάθεση σας και ελπίζουμε η παρούσα επικοινωνία να συμβάλλει ώστε να συνεχίσετε να δείχνετε έμπρακτα το ενδιαφέρον σας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας του Ομίλου Σφακιανάκη.

Μελισσοκομική Δωδεκανήσου

Αγαπητές-οι κυρίες-οι  ,

  • Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το διαφημιστικό πρόγραμμα για το Μελεκούνι, παραδοσιακό γλυκό της Ρόδου , δεν καθορίζεται από εμάς . Είναι τυχαία η επιλογή εκπομπών  προβολής της διαφήμισης και μόνο ένα σποτάκι μας έπεσε στη ζώνη  της προαναφερόμενης εκπομπής . Δεν είμαστε χορηγοί αυτής της εκπομπής, απλώς όσοι διαφημίζονται μέσα στην εκπομπή εμφανίζονται χορηγοί ( όπως και σε κάθε εκπομπή, σε κάθε κανάλι)
  • Δεν έχει προγραμματιστεί από την εταιρία μας άλλη διαφημιστική εμφάνιση στη συγκεκριμένη εκπομπή.

Έτσι και αλλιώς είμαστε μια μικρή Ελληνική επιχείρηση από την επαρχία με πολύ μικρή δυνατότητα προβολής . Λυπούμαστε   που βρεθήκαμε στη θέση να απολογούμεθα , αλλά δεν είμαστε υπεύθυνοι σε καμία περίπτωση για το περιεχόμενο των εκπομπών.

με εκτίμηση

Γερμανός

Αξιότιμε κύριε

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε τα εξής όσον αφορά την επιλογή διαφημιστικού χρόνου στην τηλεόραση:
Όταν προγραμματίζουμε την προβολή μας στα τηλεοπτικά κανάλια δεν επιλέγουμε εκπομπές, αλλά ζώνες (χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα) με βάσητην τηλεθέασή τους στα κοινά που στοχεύουμε.

Είναι πολύ πιθανό να γνωρίζουμε την εκπομπή στην οποία θα προβληθεί μια διαφήμισή μας με βάση τον αρχικό προγραμματισμό των καναλιών, αλλά υπάρχει και μεγάλη πιθανότητα να μηγνωρίζουμε γιατί η αγορά του εν λόγω τηλεοπτικού χρόνου έγινε τελευταία στιγμή. Στην περίπτωση που γνωρίζουμε την εκπομπή στο πλαίσιο της οποίας θα προβληθεί το διαφημιστικό μας spot δεν σημαίνει ότι γνωρίζουμε και το περιεχόμενό της. Τα τηλεοπτικά κανάλια για να καταγράψουν τους διαφημιζομένους ενός διαφημιστικού Break είναι υποχρεωμένα να δημιουργούν μία οθόνη με την παρουσία όλων των διαφημιζομένων, την οποία ονομάζουν «κάρτα χορηγίας». Επομένως, οι διαφημιζόμενοι που παρουσιάζονται στην «κάρτα χορηγίας» δεν είναι χορηγοί, αλλά διαφημιζόμενοι.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία,

ΡΟΤΑ ΑΕ

Αξιότιμοι διαχειριστές του blog ypopto mousi,

Ευχαριστούμε για το e-mail και τα σχόλια σας. Σε απάντηση των παρατηρήσεων σας, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η εταιρεία μας δεν γνώριζε ούτε το περιεχόμενο ούτε τη σύνθεση του πάνελ της εκπομπής «Ελεύθερος Σκοπευτής» που προβλήθηκε από το τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ με παρουσιαστή τον κο Τράγκα. Ο προγραμματισμός της διαφήμισης μας, για την συγκεκριμένη χρονική ζώνη, είχε γίνει από την διαφημιστική εταιρεία μας πολύ καιρό πριν την μετάδοση της εν λόγω εκπομπής και όπως στην περίπτωση σχεδόν όλων των ζωντανών δημοσιογραφικών ειδησεογραφικών μεταδόσεων, το αντικείμενο συζήτησης και οι προσκεκλημένοι δεν μας είχαν γνωστοποιηθεί.

Επίσης θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η εταιρεία μας δεν ήταν και δεν είναι χορηγός της εκπομπής αλλά διαφημιζόμενος στο σταθμό ΣΚΑΪ όπως και σε όλα τα άλλα τηλεοπτικά κανάλια.

Με τιμή
Για τη ROTA A.E.

2ο mail μετά απο απάντηση χρήστη στο 1ο

Κυρία

Στο μέλλον θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια , τόσο εμείς όσο και οι
συνεργάτες μας ώστε να γνωρίζουμε εγκαίρως…..αν και δυστυχώς αυτό δεν
είναι πάντα εφικτό.

3o mail μετά απο απάντηση χρήστη 

 

Αξιότιμη κυρία

Σας διαβεβαιώνω ότι ήδη έχουμε προβεί σε ενέργειες διαμαρτυρίας για την «ζημία» που έχουμε υποστεί.

Με τιμή
Για τη ROTA A.E.

 

Με τιμή

Lidl Hellas

Αξιότιμε κ
Η επικοινωνία της Lidl Hellas στα ΜΜΕ ακολουθεί ένα διαφημιστικό πλάνο με παρουσία σε πολλά και διαφορετικά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα και δεν υπόκειται, δεν αποσκοπεί, και δεν εξυπηρετεί κάποια πολιτική πεποίθηση ή παράταξη. Αντιθέτως, η οποιαδήποτε αναφορά τύχει να πλαισιώνει το λογότυπο της Εταιρείας είναι εντελώς τυχαία και δεν συμβολίζει κάποια αρχή ή πιστεύω της Εταιρείας.

Mε εκτίμηση,

AB Βασιλόπουλος

Αγαπητέ κύριε

Η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της. Η εκπομπή αυτή όπως ενημερωθήκαμε από τον Σταθμό δεν ήταν προσχεδιασμένη και ήταν τέτοια η ροή που δεν ήταν δυνατό να προβλεφθεί και να διακοπεί.
Σας ευχαριστούμε για την επισήμανση σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα το λάβουμε σοβαρά υπόψη μας στο μέλλον.

Με εκτίμηση

Δεύτερη απάντηση σε χρήστη twitter: Η ΑΒ ξαναπαντησε ότι οι διαφημισεις στην TV αγοραζονται με βαση τις ζωνες ωρας/ακροαματικοτητας και όχι περιεχομενου.

ΕΚΟ

Κύριε

Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ ,θυγατρική των Ελληνικών Πετρελαίων ,αγόρασε τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο στο κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της ώστε έγκαιρα να αποσυρθεί το σχετικό διαφημιστικό σποτ.
Σας ευχαριστούμε για την επισήμανση σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας .

Με εκτίμηση,

SAMSUNG

Αγαπητή κυρία

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.

Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το αίτημά σας έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα και θα σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη του το συντομότερο δυνατό.

Για περαιτέρω πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς…(παραθέτει τηλέφωνα επικοινωνίας-η επικοινωνία ήταν απο φόρμα)

FIAT

Ευχαριστούμε για το e-mail σας και τα σχόλιά σας.

Η Fiat Group Automobiles Hellas θα ήθελε να σας ενημερώσει ότι η διαφημιστική μας εταιρεία προγραμματίζει τις εμφανίσεις των διαφημιστικών μηνυμάτων για το μήνα που ξεκινάει στο τέλος του προηγούμενου μήνα. H επιλογή των εκπομπών για την εμφάνισή τους γίνεται χωρίς ούτε η διαφημιστική μας εταιρεία αλλά ούτε και εμείς να γνωρίζουμε εκ των προτέρων το περιεχόμενο αυτών των εκπομπών και βεβαίως, δεν είναι δυνατόν να παρέμβουμε.

Τέλος, να διευκρινίσουμε ότι η FGAH δεν είναι χορηγός της εκπομπής  αλλά όπως μας ενημερώνουν οι διαφημιστές μας, η κάρτα με τα ονόματα των διαφημιζόμενων που εμφανίζεται στο τέλος κάθε τηλεοπτικού προγράμματος αποτελεί πρακτική των τηλεοπτικών σταθμών να καταγράψουν τις εταιρείες που συμμετείχαν με διαφημιστικό μήνυμα στην εκπομπή.

Σας ευχαριστούμε θερμά  για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει υπόψη μας.

Καραμολέγκος

Αξιότιμη κα,
Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως το πλάνο αγοράς τηλεοπτικού χρόνου της
εταιρείας μας, καταρτίζεται σε μηνιαία βάση, χωρίς να γνωρίζουμε την
ειδική θεματολογία των εκπομπών.

Ειδικότερα, πρόκειται για ένα μηνιαίο πλάνο προβολής διαφημιστικών
μηνυμάτων, το οποίο καταρτίζεται σε συνεργασία με τις εκάστοτε
συνεργαζόμενες διαφημιστικές εταιρίες (δεν έχουμε απευθείας επαφή με
τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης) και ως εκ τούτου, δε θα μπορούσαμε να
γνωρίζουμε την ακριβή θεματολογία κάθε εκπομπής.

Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επικοινωνία
σας μαζί μας και θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπ’
όψιν μας την παρατήρησή σας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mailγια οποιαδήποτε
άλλη απορία ή διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,

Εξυπηρέτηση Καταναλωτών
Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος ΑΕ
Θέση Τζήμα, Κορωπί

__ _ _ _ _ _  _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _

Να σας ευχαριστήσω και πάλι όλους για τη συμμετοχή σας και θα επανέλθω με το επόμενο βήμα σε επόμενο post μέχρι αύριο γιατί είναι και πολλοί που είτε δεν έχουμε κατορθώσει να επικοινωνήσουμε είτε δεν έχουν απαντήσει.

Ιδέες σχόλια και παρατηρήσεις εκτός απ’το blog  στέλνετε στο ypoptomousi@gmail.com

Ένα σχόλιο

  1. Παράθεμα: #Timeliners_ads 15.04.13 και kudos στα @ABVassilopoulos | Timeliners
  2. someone

    Ο λόγος που τους εμφανίζουν σαν χορηγούς είναι ότι έτσι δεν πληρώνουν τέλος διαφήμισης το οποίο εφαρμόζεται σε όλες τις διαφημίσεις. Κατά συνέπεια είτε δεν είναι χορηγοί και στερούν παράνομα αυτοί ή το κανάλι έσοδα από το κράτος είτε είναι και άρα σωστά δεν πληρώνουν το διαφημιστικό τέλος και μας κοροιδεύουν. Σε κάθε περίπτωση εδώ υπάρχει επίσημη έγγραφη παραδοχή ότι «δεν είναι χορηγοί», κάτι το οποίο θα μπορούσε να προκαλέσει πρόστιμα από την εφορία (και μετά ξύπνησα).

  3. espοir - надежда - Hoffnung - speranza

    Συνοψίζοντας, κρατάμε το:
    «Στο πρόγραμμα τηλεοπτικών εμφανίσεων των προϊόντων της εταιρείας μας δεν έχει προγραμματιστεί περαιτέρω διαφήμιση στην τηλεοπτική εκπομπή “Ελεύθερος Σκοπευτής” στον Τηλεοπτικό Σταθμό ΣΚΑΙ.»
    από Σφακιανάκη

    καθώς και το:
    «Δεν έχει προγραμματιστεί από την εταιρία μας άλλη διαφημιστική εμφάνιση στη συγκεκριμένη εκπομπή.»
    από τη Μελισσοκομική Δωδεκανήσου.

    επίσης το:
    «Στο μέλλον θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια , τόσο εμείς όσο και οι
    συνεργάτες μας ώστε να γνωρίζουμε εγκαίρως»
    από ΡΟΤΑ ΑΕ

    και τέλος το:
    «Σας ευχαριστούμε για την επισήμανση σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας.»
    της ΕΚΟ ΑΒΕΕ.

    Από τους άλλους, είτε απογοήτευση «δεν ξέραμε, δεν μας ένοιαζε κιόλας» είτε περιμένουμε συγκεκριμένη απάντηση από το αρμόδιο τμήμα.

Σχολιάστε