#xa_advertising – e-mail διαφημιζομένων και κείμενα

Update 12/04: Συνεχίζουμε τις αποστολές σε όσες εταιρίες δεν μας έχουν απαντήσει. Τα mail τους είναι τα παρακάτω:

NEA MAIL: aggeliki.boura@vodafone.com, dimitris.agrafiotis@vodafone.com, kkanakaris@ote.gr, dtzimea@ote.gr, smarinou@cosmote.gr, ceo@ote.gr, mtsamaz@cosmote.gr, ge.tsaprounis@wind.com.gr,  n.zarkalis@wind.com.gr

CustomerService@bshg.com

filistor.destempasidis@novartis.com

olvos@galenica.gr

texpo@texpo.gr

c&cr_grathenian@heineken.com

sales@veropoulos.gr

info@ikoenergia.gr,
koufalia@ikoenergia.gr,
rachona@ikoenergia.gr

marketing@papadopoulos.com.gr

ydrogios@ydrogios.gr

venizelos@leroymerlin.gr

CR.gr@vodafone.com

Gregory.Antoniadis@Unilever.com

Mina.Valavani@Unilever.com

b.xanthopoulos@electroniki.gr

media-office@ote.gr

Αν διαπιστώσετε παράλειψη ή κάτι χρειάζεται διόρθωση στείλτε μου ένα mail στο ypoptomousi@gmail.com

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ __ ___ _ __ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

Σε συνέχεια της χθεσινής ενέργειας στο twitter σήμερα πάμε να κάνουμε απευθείας επικοινωνίες χρησιμοποιώντας τα mail που συγκεντρώθηκαν απο συμμετέχοντες στην ενέργεια χρήστες. (Ευχαριστώ για αυτό τους Dimitra Tsiopela και espoir)

Σας παραθέτω δύο ενδεικτικά κείμενα που και αυτά είναι ευγενική προσφορά χρηστών 🙂 (Ευχαριστώ ξάνα την espoir και την Effi Yannopoulou)

Κείμενο 1

«Προς Διαφημιστικό Τμήμα της εταιρείας….
Κύριοι/ες

Μετά την προβολή της εκπομπής «Ελεύθερος Σκοπευτής» της 7ης Απριλίου 2013, στην οποία η εταιρεία σας εμφανίζεται ως χορηγός και στην οποία επιχειρήθηκε μια αγιογραφική παρουσίαση της Χρυσής Αυγής, όχι μόνο μέσω της φιλοξενίας τεσσάρων βουλευτών της που ανέπτυσσαν χωρίς αντίλογο τις απόψεις τους, φτάνοντας μάλιστα μέχρι την υποστήριξη της ευγονικής και της υποχρεωτικής στείρωσης των ΑΜΕΑ, αλλά και μέσω των υπόλοιπων θεμάτων που πλαισίωναν το κεντρικό και λειτουργούσαν ενισχυτικά προς αυτό, είμαστε αναγκασμένοι μετά λύπης μας να σταματήσουμε να καταναλώνουμε τα προϊόντα σας και να μποϋκοτάρουμε τις επιχειρήσεις σας μέχρις ότου αποσύρετε τις διαφημίσεις σας από τη συγκεκριμένη εκπομπή καθώς και από όποιο άλλο μέσο προβάλλει τον ναζιστικό, φασιστικό και ρατσιστικό λόγο της Χρυσής Αυγής.

Για να ανακαλέσουμε την απόφασή μας αυτή, θα ήταν επιθυμητή σχετική δημόσια δήλωση από μέρους σας. Ωστόσο δεσμευόμαστε να παρακολουθούμε κάθε βδομάδα τη λίστα των χορηγών της εκπομπής και να στέλνουμε σχετικό δελτίο σε όσους έχουν υπογράψει την παρούσα επιστολή.

Οι υπογράφοντες»

Κείμενο 2

«Αξιότιμοι κύριοι,

Όπως ενημερώθηκα πρόσφατα, συγκαταλέγεστε μεταξύ των εταιρικών χορηγών
των εμετικών νεοναζιστικών εκπομπών του Γιώργου Τράγκα στον ΣΚΑΪ.

Ευελπιστώ ότι πρόκειται περί σφάλματος και ότι δεν είχατε ενημερωθεί
για το περιεχόμενο το οποίο υποστηρίξατε, διαφημιστικά. Σε αυτό το
πνεύμα, περιμένω από το Τμήμα Κοινωνικής Υπευθυνότητας σας, ή έστω από
το τμήμα Μάρκετινγκ της επιχείρησής σας να διορθώσετε άμεσα,
αποσύροντας την οικονομική υποστήριξή σας από τον νεοναζιστικό αυτό
οχετό.

Σας διαβεβαιώ ότι εγώ, η οικογένεια και οι πολυάριθμοι συνεργάτες και
φίλοι μου, παρακολουθούμε στενά τη συμπεριφορά σας και αναλόγως, θα
σταθμίσουμε τη δική μας.

Σε αναμονή της επόμενης κίνησής σας,»

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιο θέλετε και να το στείλετε στις επιχειρήσεις της λίστας χορηγών Τράγκα. Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις είναι οι παρακάτω:

CustomerService@bshg.com,
korina.pateli@fiat.com,
filistor.destempasidis@novartis.com,
olvos@galenica.gr,
macedonia@galenica.gr,
csr@cchellenic.com,
texpo@texpo.gr,
c&cr_grathenian@heineken.com,
customerservice@karamolegos-bkr.gr,
sales@veropoulos.gr,
katoikon@veropoulos.gr,
info@veropoulos.gr,
info@mel.gr,
info@ikoenergia.gr,
koufalia@ikoenergia.gr,
rachona@ikoenergia.gr,
info@papadopoulos.com.gr,
sales@papadopoulos.com.gr,
marketing@papadopoulos.com.gr,
info@sfakianakis.gr,
ydrogios@ydrogios.gr,
info@rota.gr,
CSC-Hellas@ceg.gr,
info@airtickets.gr,

CustomerService@BSHG.com,

customercare.greece@fiat.com

crm_mbh@daimler.com

filistor.destempasidis@novartis.com,

provae@pfizer.com,

csr@cchellenic.com,

venizelos@leroymerlin.gr,

texpo@texpo.gr,

c.korai@wind.com.gr,

CR.gr@vodafone.com,

c&cr_grathenian@heineken.com,

amachera@ab.gr,

nmar@germanos.gr,

elath@electroniki.gr,goikonomou@helpe.gr,

http://www.mel.gr,

info@ikoenergia.gr,

etourna@ote.gr,

dmichalakis@ote.gr,

info@sfakianakis.gr,

info@rota.gr,

marketing@papadopoulos.com.gr

ydrogios@ydrogios.gr

CSC-Hellas@ceg.gr,

Gregory.Antoniadis@Unilever.com

Mina.Valavani@Unilever.com

Θυμηθείτε πως όσοι περισσότεροι τόσο καλύτερα ενώ μπορείτε να ανακοινώνετε τυχόν απαντήσεις ή οτι πραγματοποιήσατε αποστολή και με ένα tweet (πιστέψτε με είναι πολύ ενθαρρυντικό για τους υπόλοιπους) με το hashtag #xa_advertising.

Για οτιδήποτε χρειαστείτε ή για επιπλέον ιδέες μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου και με το ypoptomousi@gmail.com.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους/ες.

Ένα σχόλιο

  1. Παράθεμα: “Δίνετε Διαφημίσεις σε Εκπομπές με Ναζί!” · Global Voices στα Ελληνικά
  2. Παράθεμα: Teaser #rbnews: «Το μοιρολόι του Τράγκα» | Γαλαξιάρχης
  3. BALE TO MOYSI ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ.

    ΓΑΜΙΕΣΤΕ ΜΠΟΟΣΛΕΒΙΚΟΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΣΑΣ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΤΕ ΚΑΙ ADVERTISING.
    ΓΑΜΩ ΤΗ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΝΩΣΗ ΚΟΥΡΑΔΕΣ

  4. Ρένα Μυγδάλη

    Αγαπητή Κυρία Μυγδάλη,

    Η Novartis Hellas ΑΕΒΕ, αγοράζει τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο στο κανάλι ΣΚΑΙ, όπως και σε άλλα τηλεοπτικά κανάλια, για την προβολή προϊόντων της στα διαφημιστικά διαλείμματα.
    Σε καμία περίπτωση δεν γνωρίζει το ακριβές περιεχόμενο της εκάστοτε εκπομπής και τους προσκεκλημένους της, αλλά τη γενική κατηγορία της εκπομπής (δημοσιογραφική, οικογενειακή σειρά κλπ).
    Σε καμία περίπτωση δε, δεν ταυτίζεται με τις θέσεις που προβάλλονται σε κάθε εκπομπή.

    Σας ευχαριστούμε για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας και έχουμε επικοινωνήσει με τη διαφημιστική εταιρεία μας.

    Με εκτίμηση,

    Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης
    Διευθυντής Επικοινωνίας Novartis Hellas

  5. Στοϊλου Λίνα

    H εταιρεία μας αγοράζει χρόνο απο τα κανάλια, μέσω ενός media shop με βάση τη σχέση θεαματικότητας/τιμής, χωρίς τις περισσότερες φορές, να γνωρίζει πάντα τις ζώνες που θα παίξει το τηλεοπτικό σποτ.
    Είναι προφανές οτι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το περιεχόμενο των εκπομπών που διαφημιζόμαστε και εξυπακούεται οτι δεν υιοθετούμε, όλα όσα εμφανίζονται στις εκπομπές που προβάλετε το διαφημιστικό σποτ.

    Στοϊλου Λίνα

    Marketing Manager

    Λ. Κηφισού και Εθν. Μακαρίου 2, Περιστέρι

    e-mail : stoiloul@electroniki.gr

  6. Πάνος Χαραλαμπίδης

    Μου απάντησε η Coca-Cola:

    Σας ευχαριστούμε πολύ που μοιραστήκατε τον προβληματισμό σας μαζί μας.
    Σε σχέση με το θέμα που θίξατε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Coca Cola δεν υποστηρίζει πολιτικά κόμματα και παρατάξεις ούτε υιοθετεί πολιτικές θέσεις. Η μοναδική σχέση και σύνδεση που καλλιεργούμε στα 44 χρόνια της παρουσίας μας στην Ελλάδα, είναι η σχέση μας με τον καταναλωτή.
    Ως είθισται στη διαφημιστική αγορά, το διαφημιστικό μας πλάνο καταρτίζεται μήνες πριν. Ως εκ τούτου, θα θέλαμε να καταστεί σαφές ότι η προβολή του ονόματός μας στην συγκεκριμένη εκπομπή «Ελεύθερος Σκοπευτής» στον Τηλεοπτικό Σταθμό ΣΚΑΙ είναι αποτέλεσμα διαφημιστικού πλάνου που καταρτίστηκε σε χρονική περίοδο κατά την οποία μας ήταν αδύνατο να γνωρίζουμε το περιεχόμενο της εν λόγω εκπομπής. Επίσης, θεωρούμε απαραίτητο να διευκρινίσουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν είμαστε χορηγοί της συγκεκριμένης εκπομπής. Η εμφάνιση του ονόματός μας στην οθόνη των χορηγών αποτελεί τυπική υποχρέωση του εκάστοτε καναλιού για καταγραφή όλων των διαφημιζομένων στο διαφημιστικό διάλειμμα στην επονομαζόμενη «καρτέλα χορηγίας».
    Για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις σχετικα με το περιεχόμενο εκπομπών, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο κανάλι.
    Λυπούμαστε που υπήρξε αυτή η λανθασμένη εντύπωση, ωστόσο θελήσαμε να αποσαφηνίσουμε την κατάσταση, προς αποκατάσταση της αλήθειας.
    Με εκτίμηση,

    Τμήμα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων

  7. Δάφνη Χρονοπούλου

    Η διαμαρτυρία πρέπει να γίνει προς το κανάλι και το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο.
    Όσο για τις εταιρίες έτσι δουλεύουν, σωστά απαντά ο Όμιλος Σφακιανάκη. Ο μόνος τρόπος να ασχοληθούν και να απαιτήσουν να μην μπαίνει η διαφήμισή τους σε κάποιες εκπομπές είναι το μποϋκοτάρισμα του κοινού.
    {επίσης, αν επιτρέπετε μια διόρuωση: στα αγγλικά η σωστή προσφώνηση είναι ‘Dear Sir/Madam’ }

  8. KS

    Αξιότιμε κ..,

    Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας.

    Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως το πλάνο αγοράς τηλεοπτικού χρόνου της εταιρείας μας, καταρτίζεται σε μηνιαία βάση, χωρίς να γνωρίζουμε την ειδική θεματολογία των εκπομπών.

    Ειδικότερα, πρόκειται για ένα μηνιαίο πλάνο προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων, το οποίο καταρτίζεται σε συνεργασία με τις εκάστοτε συνεργαζόμενες διαφημιστικές εταιρίες (δεν έχουμε απευθείας επαφή με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης) και ως εκ τούτου, δε θα μπορούσαμε να γνωρίζουμε την ακριβή θεματολογία κάθε εκπομπής.

    Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επικοινωνία σας μαζί μας και θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπ’ όψιν μας την παρατήρησή σας.

    Παραμένουμε στη διάθεσή σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση.

    Με εκτίμηση,

    Εξυπηρέτηση Καταναλωτών

    Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος ΑΕ

    Θέση Τζήμα, Κορωπί

    ‘ 2106620684

    7 2106694204

    customerservice@karamolegos-bkr.gr

  9. Βασίλης

    Η πρώτη απάντηση από την Fiat:

    Ευχαριστούμε για το e-mail σας και τα σχόλιά σας.

    Η Fiat Group Automobiles Hellas θα ήθελε να σας ενημερώσει ότι η διαφημιστική μας εταιρεία προγραμματίζει τις εμφανίσεις των διαφημιστικών μηνυμάτων για το μήνα που ξεκινάει στο τέλος του προηγούμενου μήνα. H επιλογή των εκπομπών για την εμφάνισή τους γίνεται χωρίς ούτε η διαφημιστική μας εταιρεία αλλά ούτε και εμείς να γνωρίζουμε εκ των προτέρων το περιεχόμενο αυτών των εκπομπών και βεβαίως, δεν είναι δυνατόν να παρέμβουμε.

    Τέλος, να διευκρινίσουμε ότι η FGAH δεν είναι χορηγός της εκπομπής, αλλά όπως μας ενημερώνουν οι διαφημιστές μας, η κάρτα με τα ονόματα των διαφημιζόμενων που εμφανίζεται στο τέλος κάθε τηλεοπτικού προγράμματος αποτελεί πρακτική των τηλεοπτικών σταθμών να καταγράψουν τις εταιρείες που συμμετείχαν με διαφημιστικό μήνυμα στην εκπομπή.

    Σας ευχαριστούμε θερμά για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει υπόψη μας.

    Με εκτίμηση,
    Κορίνα Πατέλη

  10. Λίνα

    Aς μην είμαστε τόσο κομιλφό παιδιά. Οι καιροί είμαι δύσκολοι. Μποϋκοτάζ στα ίσα! Στοχευμένο: σε όλα τα προϊόντα που διαφημίζονται σε Τράγκα και Πρετεντρτοσόϊ.

  11. KleKoR (@KleKoR)

    Aξιότιμε κύριε,

    Ευχαριστούμε για το e-mail σας και τα σχόλιά σας.

    Η Fiat Group Automobiles Hellas θα ήθελε να σας ενημερώσει ότι η διαφημιστική μας εταιρεία προγραμματίζει τις εμφανίσεις των διαφημιστικών μηνυμάτων για το μήνα που ξεκινάει στο τέλος του προηγούμενου μήνα. H επιλογή των εκπομπών για την εμφάνισή τους γίνεται χωρίς ούτε η διαφημιστική μας εταιρεία αλλά ούτε και εμείς να γνωρίζουμε εκ των προτέρων το περιεχόμενο αυτών των εκπομπών και βεβαίως, δεν είναι δυνατόν να παρέμβουμε.

    Τέλος, να διευκρινίσουμε ότι η FGAH δεν είναι χορηγός της εκπομπής, αλλά όπως μας ενημερώνουν οι διαφημιστές μας, η κάρτα με τα ονόματα των διαφημιζόμενων που εμφανίζεται στο τέλος κάθε τηλεοπτικού προγράμματος αποτελεί πρακτική των τηλεοπτικών σταθμών να καταγράψουν τις εταιρείες που συμμετείχαν με διαφημιστικό μήνυμα στην εκπομπή.

    Σας ευχαριστούμε θερμά για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει υπόψη μας.

    Με εκτίμηση,

  12. KleKoR (@KleKoR)

    Αξιότιμe κύριε …,

    Ευχαριστούμε για το e-mail και τα σχόλια σας. Σε απάντηση των παρατηρήσεων σας, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η εταιρεία μας δεν γνώριζε ούτε το περιεχόμενο ούτε τη σύνθεση του πάνελ της εκπομπής «Ελεύθερος Σκοπευτής» που προβλήθηκε από το τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ με παρουσιαστή τον κο Τράγκα. Ο προγραμματισμός της διαφήμισης μας, για την συγκεκριμένη χρονική ζώνη, είχε γίνει από την διαφημιστική εταιρεία μας πολύ καιρό πριν την μετάδοση της εν λόγω εκπομπής και όπως στην περίπτωση σχεδόν όλων των ζωντανών δημοσιογραφικών ειδησεογραφικών μεταδόσεων, το αντικείμενο συζήτησης και οι προσκεκλημένοι δεν μας είχαν γνωστοποιηθεί.

    Επίσης θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η εταιρεία μας δεν ήταν και δεν είναι χορηγός της εκπομπής αλλά διαφημιζόμενος στο σταθμό ΣΚΑΪ όπως και σε όλα τα άλλα τηλεοπτικά κανάλια.

    Με τιμή

    Για τη ROTA A.E.

  13. KleKoR (@KleKoR)

    Καλησπέρα σας,

    Όπως ήδη έχουμε ενημερώσει με σχετική μας επιστολή, η εταιρεία μας αυτήν την περίοδο δεν προβάλλεται μέσω τηλεοπτικής χορηγίας, παρά μόνο online και συγκεκριμένα μέσω του δικτύου της Google Display Network – GDN.

    Ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να έχουμε πάντα τον απόλυτο έλεγχο σε ποια συγκεκριμένη σελίδα του εκάστοτε site εμφανίζεται η διαφήμιση. Η κάθε εμφάνιση σχετίζεται με τον αλγόριθμο της Google ο οποίος και «αποφασίζει» πότε, σε ποια ενότητα, σε ποια σελίδα και σε ποια θέση της σελίδας θα εμφανιστεί η διαφήμιση.

    Ήδη, το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας διερευνά περεταίρω την περίπτωση που μας αναφέρετε.

    Σας ευχαριστώ

    Με εκτίμηση,

    Από airtickets

  14. cyberella74

    Έλαβα απάντηση από τον Όμιλο Σφακιανάκηη οποία είναι προφανώς copy/paste όπως αυτή που έλαβε η fictionalities.

    Αγαπητέ/ή καλησπέρα,

    Σας ευχαριστούμε πολύ για το γεγονός ότι μας ενημερώνετε άμεσα και επώνυμα για τον προβληματισμό σας. Με αφορμή την επιστολή σας θα θέλαμε να σας απαντήσουμε τα ακόλουθα:
    Ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη αποτελεί έναν ιδιωτικό επιχειρηματικό φορέα ο οποίος δεν έχει πολιτική θέση. Οι αποφάσεις μας έχουν εμπορικά κίνητρα και χαρακτήρα και ως τέτοιες δεν έχουν στόχο να υποστηρίξουν πολιτικές συμπεριφορές και πεποιθήσεις. Στόχος μας είναι η δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας, τους εργαζόμενους, τους μετόχους και τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες λειτουργούμε.
    Ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί χορηγό της εκπομπής στην οποία αναφέρεστε. Στη βάση συγκεκριμένου διαφημιστικού πλάνου, το οποίο καταρτίζεται σε συνεργασία με την διαφημιστική μας εταιρεία, επιλέξαμε την προβολή των προϊόντων μας σε συγκεκριμένες χρονικές ζώνες και συγκεκριμένα κανάλια. Δεν έγινε επιλογή εκπομπών.
    Η κατάρτιση του τηλεοπτικού πλάνου διαφήμισης των προϊόντων μας και η συνακόλουθη επιλογή σταθμών και τηλεοπτικών ζωνών έχει γίνει – ως είθισται στην διαφημιστική αγορά – εδώ και αρκετούς μήνες. Σε καμία περίπτωση κατά την κατάρτιση τέτοιων προγραμμάτων ο διαφημιζόμενος δεν είναι ενήμερος για το περιεχόμενο των εκπομπών. Η θεματολογία των εκπομπών δεν είναι εκ προοιμίου γνωστή και τονίζουμε ξανά ότι η επιλογή που κάνουμε ως διαφημιζόμενοι αφορά στη χρονική ζώνη στην οποία θα προβληθούν τα προϊόντα μας.
    Στο πρόγραμμα τηλεοπτικών εμφανίσεων των προϊόντων της εταιρείας μας δεν έχει προγραμματιστεί περαιτέρω διαφήμιση στην τηλεοπτική εκπομπή “Ελεύθερος Σκοπευτής” στον Τηλεοπτικό Σταθμό ΣΚΑΙ.

    Σε κάθε περίπτωση θα θέλαμε να γίνει σαφές ότι η διαφημιστική μας παρουσία σε μια εκπομπή δεν σημαίνει ότι επικροτούμε, υιοθετούμε ή συμφωνούμε με τις απόψεις και αντιλήψεις που εκφράζονται κατά τη διάρκεια της.

    Παραμένουμε στη διάθεση σας και ελπίζουμε η παρούσα επικοινωνία να συμβάλλει ώστε να συνεχίσετε να δείχνετε έμπρακτα το ενδιαφέρον σας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας του Ομίλου Σφακιανάκη.

  15. fictionalities

    Πήρα απαντήσεις από ΑΒ και ROTA. Η ΑΒ γραφει συγκεκριμένα «Η εκπομπή αυτή όπως ενημερωθήκαμε από τον Σταθμό δεν ήταν προσχεδιασμένη και ήταν τέτοια η ροή που δεν ήταν δυνατό να προβλεφθεί και να διακοπεί.» Feel free not to publish me εάν στα έχουν στείλει κι άλλοι 🙂

  16. Servitoros

    Για να είμαστε πάντως λίγο σοβαροί, οι εταιρίες που διαφημίζονται δεν πάνε απευθείας στο κανάλι αλλά υπάρχουν ενδιάμεσοι οι λεγόμενοι ad buyers, οι εταιρίες δίνουν τις παραμέτρους (αριθμό διαφημίσεων, μπατζετ, ώρες, ηλικές κτλ) και ο ad buyer διαμορφώνει το πλάνο της διαφήμισης με το κανάλι. ‘Οταν λένε «Στο πρόγραμμα τηλεοπτικών εμφανίσεων των προϊόντων της εταιρείας μας δεν έχει προγραμματιστεί περαιτέρω διαφήμιση στην τηλεοπτική εκπομπή “Ελεύθερος Σκοπευτής” στον Τηλεοπτικό Σταθμό ΣΚΑΙ.» ενοούνε ότι από εδώ και πέρα θα ζητήσουν από τον ad buyer να εξαιρέσει την εκπομπή του Τράγκα από το πλάνο των διαφημίσεων. Προσωπικά θα προτιμούσα να έλεγαν ότι σταματάνε την διαφήμιση στον ΣΚΑΙ, αλλά ακόμα και η διακοπή διαφήμισης προς την εκπομπή του Τράγκα θα έχει άμεσες επιπτώσεις τόσο στην βιωσιμότητα της εκπομπής όσο και στην επιλογή χρήσης του ίδιου του Τράγκα.

  17. Silia Vit

    Απάντηση από τη Μελισσοκομική:

    Αγαπητές-οι κυρίες-οι ,
    Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το διαφημιστικό πρόγραμμα για το Μελεκούνι, παραδοσιακό γλυκό της Ρόδου , δεν καθορίζεται από εμάς . Είναι τυχαία η επιλογή εκπομπών προβολής της διαφήμισης και μόνο ένα σποτάκι μας έπεσε στη ζώνη της προαναφερόμενης εκπομπής . Δεν είμαστε χορηγοί αυτής της εκπομπής, απλώς όσοι διαφημίζονται μέσα στην εκπομπή εμφανίζονται χορηγοί ( όπως και σε κάθε εκπομπή, σε κάθε κανάλι)

    Δεν έχει προγραμματιστεί από την εταιρία μας άλλη διαφημιστική εμφάνιση στη συγκεκριμένη εκπομπή.

    Έτσι και αλλιώς είμαστε μια μικρή Ελληνική επιχείρηση από την επαρχία με πολύ μικρή δυνατότητα προβολής . Λυπούμαστε που βρεθήκαμε στη θέση να απολογούμεθα , αλλά δεν είμαστε υπεύθυνοι σε καμία περίπτωση για το περιεχόμενο των εκπομπών.

    με εκτίμηση
    Νίκος Ρέτσας

  18. Κόκκινο Μπαλόνι

    κι εμένα η ίδια εταιρία μου απαντησε 🙂
    θετικό οτι ειχαν ετοιμάσει κείμενο και που λενε πως «δεν έχει προγραμματιστεί περαιτέρω διαφήμιση στην τηλεοπτική εκπομπή “Ελεύθερος Σκοπευτής” στον Τηλεοπτικό Σταθμό ΣΚΑΙ.» δηλαδή ευσχήμως λένε πως αποσυρουν την διαφήμιση από την εκπομπή!

    • fictionalities

      Υποθέτω πως «δεν έχουν προγραμματίσει κάτι» διότι είδαν πως υπάρχει αντίδραση. Και φυσικά είναι θετικό. Δεδομένου όμως πως από την μία ο όμιλος δεν έχει «πολιτική θέση», και πως από την άλλη οι αποφάσεις βασίζονται σε «εμπορικά κίνητρα», θεωρώ πως, όντως το παίζουν Ελβετία όπως λέει ο ‘Σκάει Τράγκας’. Εάν η εκπομπή συνεχίσει να έχει κάποια υψηλή (ή σχετικά υψηλή) τηλεθέαση, τότε θεωρώ πως θα συνεχίσει να έχει χορηγους-διαφημιζόμενους. Άρα, μάλλον το θέμα είναι να σταματήσουμε να την βλέπουμε, ακόμα κι αν είναι για να φτύνουμε την 42άρα flat screen 🙂

  19. Σκαει Τραγκας, τζάμπα ΧΑγκας

    Εγω θα ρωταγα τον Ομιλο Σφακιανάκη και όποια εταιρία πάει να το παιξει «Ελβετία» …Αν επαιζε η διαφήμιση τους σε μια εκπομπή που προωθούσε την παιδεραστία δεν θα αποσύρανε την διαφήμιση τους? Αρα ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ/ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΑΡΚΕΤΑ το γεγονός οτι διαφημίζονται σε εκπομπές που προωθούν τους ναζι.

  20. fictionalities

    Εγώ είχα μια πρώτη -εντελώς άμεση- αντίδραση. Αντιγράφω:

    Αγαπητή κυρία XΥΖ,

    Σας ευχαριστούμε πολύ για το γεγονός ότι μας ενημερώνετε άμεσα και επώνυμα για τον προβληματισμό σας. Με αφορμή την επιστολή σας θα θέλαμε να σας απαντήσουμε τα ακόλουθα:
    Ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη αποτελεί έναν ιδιωτικό επιχειρηματικό φορέα ο οποίος δεν έχει πολιτική θέση. Οι αποφάσεις μας έχουν εμπορικά κίνητρα και χαρακτήρα και ως τέτοιες δεν έχουν στόχο να υποστηρίξουν πολιτικές συμπεριφορές και πεποιθήσεις. Στόχος μας είναι η δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας, τους εργαζόμενους, τους μετόχους και τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες λειτουργούμε.
    Ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί χορηγό της εκπομπής στην οποία αναφέρεστε. Στη βάση συγκεκριμένου διαφημιστικού πλάνου, το οποίο καταρτίζεται σε συνεργασία με την διαφημιστική μας εταιρεία, επιλέξαμε την προβολή των προϊόντων μας σε συγκεκριμένες χρονικές ζώνες και συγκεκριμένα κανάλια. Δεν έγινε επιλογή εκπομπών.
    Η κατάρτιση του τηλεοπτικού πλάνου διαφήμισης των προϊόντων μας και η συνακόλουθη επιλογή σταθμών και τηλεοπτικών ζωνών έχει γίνει – ως είθισται στην διαφημιστική αγορά – εδώ και αρκετούς μήνες. Σε καμία περίπτωση κατά την κατάρτιση τέτοιων προγραμμάτων ο διαφημιζόμενος δεν είναι ενήμερος για το περιεχόμενο των εκπομπών. Η θεματολογία των εκπομπών δεν είναι εκ προοιμίου γνωστή και τονίζουμε ξανά ότι η επιλογή που κάνουμε ως διαφημιζόμενοι αφορά στη χρονική ζώνη στην οποία θα προβληθούν τα προϊόντα μας.
    Στο πρόγραμμα τηλεοπτικών εμφανίσεων των προϊόντων της εταιρείας μας δεν έχει προγραμματιστεί περαιτέρω διαφήμιση στην τηλεοπτική εκπομπή “Ελεύθερος Σκοπευτής” στον Τηλεοπτικό Σταθμό ΣΚΑΙ.

    Σε κάθε περίπτωση θα θέλαμε να γίνει σαφές ότι η διαφημιστική μας παρουσία σε μια εκπομπή δεν σημαίνει ότι επικροτούμε, υιοθετούμε ή συμφωνούμε με τις απόψεις και αντιλήψεις που εκφράζονται κατά τη διάρκεια της.

    Παραμένουμε στη διάθεση σας και ελπίζουμε η παρούσα επικοινωνία να συμβάλλει ώστε να συνεχίσετε να δείχνετε έμπρακτα το ενδιαφέρον σας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας του Ομίλου Σφακιανάκη.

    Με εκτίμηση,
    Όμιλος Σφακιανάκη

    • marxfactor

      Ειναι πολυ βολικό κυριοι/ες του ομιλου Σφακιανάκη να σας νοιάζει μονο η ωρα της ψηλης τηλεθέασης κι οχι το περιεχόμενο οσο λογικο ειναι και για μας να ξεκινήσουμε αγριο ανελέητο μπουκοταζ των υπηρεσιών και προιόντων σας μεχρι να σας νοιάξει και το περιεχόμενο.

    • root

      Μας δουλεύουν κανονικά τα αφεντικά. Από πότε η θέση στην παραγωγή δεν είναι πολιτική θέση;

Σχολιάστε