#bloodstrawberries και αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Με αφορμή τα γεγονότα στη Μανωλάδα και την πρωτοφανή επίθεση των υπαλλήλων της Βαγγελάτος Α.Ε. σε μετανάστες εργαζόμενους που ζητούσαν να πληρωθούν τα δεδουλευμένα τους και κατόπιν σχετικών συζητήσεων με άλλους χρήστες κοινωνικών δικτύων, ξεκινάμε δράση ενημέρωσης και κλήσης σε συγκεκριμένες ενέργειες των εταιριών πελατών του προαναφερθέντα παραγωγού.

Η δράση θα περιλαμβάνει

-αποστολή e-mail σε αλυσίδες σούπερ μαρκετ-πελάτες της Βαγγελάτος Α.Ε.

-Δημιουργία δικτυακού τόπου αφιερωμένου στην ενέργεια στον οποίο και θα δημοσιευτούν τυχών απαντήσεις κ σχόλια

-Προσθήκη χάρτη στον εν λόγω δικτυακό τόπο για στόχευση των σημείων πώλησης των εν λόγω αλυσίδων

-Στοιχεία για τους πελάτες εξωτερικού της Βαγγελάτος Α.Ε./μεταφρασμένα κείμενα και διευθύνσεις mail για αποστολή σε αυτούς (όσοι μπορείτε ψάξτε για στοιχεία)

-Κάλεσμα σε ΜΚΟ για την παρακολούθηση της πορείας της υπόθεσης και περίθαλψης/φροντίδας των τραυματιών εργαζομένων μεταναστών

Κείμενο για αποστολή:

«Αγαπητοί κύριοι,

Σας ενημερώνουμε οτι η εταιρία Βαγγελάτος Α.Ε. παραγωγός φράουλας με έδρα τη Λάππα Αχαϊας, η οποία σύμφωνα με τον δικτυακό της τόπο (http://www.vangelatos-sa.gr/main.php?&page=clients) είναι προμηθευτής σας, σε σχετική παράκληση μεταναστών εργαζομένων της να πληρωθούν για την εργασία τους απάντησε πυροβολώντας τους τραυματίζοντας πολλούς απο αυτούς οι οποίοι και νοσηλεύονται μετά την επίθεση των υπαλληλών της εν λόγω εταιρίας.

Για την πληροφόρησή σας σας παραθέτουμε σχετικά link απο το διαδίκτυο με όλο το ιστορικό της εν λόγω (και αντίστοιχων που έχουν συμβεί στο παρελθόν) υπόθεσης.

bit.ly/11zwhOw

bit.ly/11BhYcn

bit.ly/Z3VrW0

bit.ly/11gxFpr

Σαν πολίτες αυτής της χώρας καθώς και σαν καταναλωτές των προϊόντων σας θέλουμε να σας εκφράσουμε τον αποτροπιασμό μας για αυτό το γεγονός καθώς και την πρόθεσή μας να σταματήσουμε να πραγματοποιούμε αγορές απο τα σημεία σας διαμαρτυρόμενοι για την έμμεση αποδοχή των πρακτικών αυτών απο εσάς, αφου συνεχίζετε να προμηθεύεστε προϊόντα απο παραγωγούς που δεν σέβονται την ζωή και την εργασία τόσων ανθρώπων, ενω εκμεταλλεύονται την ανυπαρξία θεσμικού πλαισίου για τη μετανάστευση και τους μετανάστες εργαζόμενους με σκοπό να αποκομίσουν περισσότερο κέρδος.

Συνεπώς σας καλούμε να αποσύρετε τα προϊόντα του εν λόγω παραγωγού απο τα ράφια σας καθώς και να διακόψετε την συνεργασία σας μαζί του. Η απάντησή σας θα αποτελέσει κριτήριο για περαιτέρω ενέργειές μας.

Εν αναμονή της απάντησής σας

Με εκτίμηση»

Τα mail των εταιριών είναι τα παρακάτω:

info@makro.gr

carrefour_greece@marinopoulos.com

info@sklavenitis.com
(Ευχαριστώ για την συλλογή των e-mail τον χρήστη – ξέρει ποιός είναι)
Κατά το σύνηθες αν έχετε απαντήσεις μου τις στέλνετε στο ypoptomousi@gmail.com για να κάνω τα απαραίτητα update μέχρι να σηκωθεί o αντίστοιχος δικτυακός τόπος (που φτιάχνεται τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές)
Για παρατηρήσεις σχόλια και ιδέες στέλνετε στο ίδιο mail.

Ένα σχόλιο

  1. Παράθεμα: Επίθεση εναντίων μεταναστών εργατών πυροδοτεί ψηφιακό μποϊκοτάζ #BloodStrawberries · Global Voices στα Ελληνικά
  2. Παράθεμα: Boycotting Blood Strawberries from Greece | The Descrier
  3. Παράθεμα: Greece: #BloodStrawberries Boycott Over Migrant Workers’ Shooting | OccuWorld
  4. Παράθεμα: Greece: #BloodStrawberries Boycott Over Migrant Workers’ Shooting · Global Voices
  5. ΠΙΤΣΑ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

    Η ενέργεια (γενικά σαν σκεπτικό) πολύ καλή και συμφωνώ. Διαφωνώ όμως με το κείμενο της επιστολής στα σούπερ-μάρκετ γιατί εννοιολογικά υπάρχει ένα «πρωθύστερο». Δεν μπορείς να λες εκ των προτέρων «αφού συνεχίζετε να προμηθεύεστε προϊόντα… κλπ» θεωρώντας το ως δεδομένο και εκ των υστέρων να ζητάς «να αποσυρθούν από τα ράφια…» Το λογικό είναι, πρώτα να υποβάλεις την πρόταση – αίτημα και μετά να επισημαίνεις τις «κυρώσεις» σε περίπτωση μη αποδοχής. Και δεν είναι μόνο θέμα «συντακτικού», κοινής λογικής και συγκροτημένης σκέψης, αλλά υπάρχει μια σημαντική σημειολογία στον τρόπο διατύπωσης. Είναι (όπως τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι εγώ) σαν να θεωρείς εκ των προτέρων τα σούπερ μάρκετ «συνεργούς» που τους αξίζει η συγκεκριμένη «τιμωρία» και αυθόρμητα δημιουργείς στον αποδέκτη της επιστολής αρνητική προκατάληψη, αποδυναμώνοντας το δίκαιο του αιτήματός σου. Ίσως θα πείτε…»ψιλά γράμματα» μπροστά στο διαρκές ΕΓΚΛΗΜΑ που χρόνια τώρα διαπράττεται και μάλιστα «ατιμώρητο»… Θεωρώ όμως ότι σε μια ανοιχτή, δημόσια επιστολή το κείμενο πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά διατυπωμένο γιατί μπορεί μια μικρή λεπτομέρεια να κάνει τη μεγάλη διαφορά! Κατά τα άλλα συγχαίρω για την πρωτοβουλία και είμαι στη διάθεσή σας για ό,τι χρειαστείτε. Ευχαριστώ.
    ΠΙΤΣΑ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

    • ypoptomousi

      Ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις, πράγματι χρειάζεται προσοχή στη σημειολογία πράγμα που θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας για μελλοντικές ενέργειες. Δεν σας κρύβω πως αλήθεια πιστεύω πως οι εταιρίες είναι «συνεργοί» με τον ένα τρόπο η τον άλλο αλλά πράγματι σε επίπεδο σκοπιμότητας αυτά που γράφετε έχουν μια λογική. Ευχαριστώ και πάλι για την επικοινωνία και την στήριξη.

  6. Παράθεμα: #bloodstrawberries και αλυσίδες σούπερ μάρκετ (Δράσεις για της “ματωμένες φράουλες”) Βοηθήστε – Διαδώστε | Mpalothia

Σχολιάστε